»Svojevrstno interpretacijo in edinstveno vizijo tega dela prinaša Edward Clug v svoji plesni manifestaciji, ki ne spaja le glasbenega misticizma Milka Lazarja z nenavadno atletsko energijo in z lastno poetiko giba, ampak s kombinacijo vseh treh elementov zgradi spektakel, ki zna tudi z ironijo in s parodijo razkriti preštevilne disonance in paradokse človeškega bivanja.«
»Ob tem pozabljamo, da je kriza izredni čas, čas, ko na videz nemogoče ideje postanejo mogoče. Toda katere ideje? Tiste, ki bi ljudem omogočile večjo varnost, zdravje in blaginjo, ali one, namenjene nadaljnjemu bogatenju že tako nepredstavljivo bogatih?«
»V Krizah se je Žiga Divjak z ekipo posvetil tem vprašanjem, ob čemer posebno pozornost namenja človekovi zmožnosti za sodelovanje in potrebi, da svet narave znova odkrijemo ne le kot vir, temveč kot enakovrednega partnerja.«
»Njene stvaritve se poleg ustvarjanja koreografij in oblikovanja odrskega giba za opere, drame, koncertne dogodke in baletne večere tako v žanrskem kot slogovnem smislu raztezajo od večkrat nagrajenih celovečernih baletov pa vse do sodobnih enodejank in koreografskih miniatur.«
»Čeprav zgodba o zlobni vili zveni kruto, bodo pravljice vedno popularne v vsakodnevnih življenjih naših najmlajših. Te vzbujajo domišljijo in vplivajo na razmišljanje ter učijo o dobrih in zlobnih namenih ljudi.«
»Emblem obdobja, v katerem je v športu prevladovala športna kultura kot del moralnega gradnika, osebne vrline in poslednji ostanek nekdanje antične paradigme o identiteti duha in telesa.«