»Vsako namerno poškodovanje ali poseg v železniško infrastrukturo je neodgovorno in izjemno nevarno dejanje, ki lahko povzroči katastrofalne posledice: možnost železniških nesreč, iztirjenja vlakov ali ogrožanja življenj potnikov, osebja in drugih udeležencev v prometu.«
»Glavni strateški cilji, ki jih želimo doseči z nadgradnjo ali pa tudi novogradnjo, so povečanje prepustnosti prog, doseganje standardov TEN-T, kar je tudi evropski pogoj, narediti vlake prijaznejše za javni potniški promet ... Da bi nam čim več ljudi uspelo nagovoriti, da uporabljajo vlake, pa moramo zagotoviti konkurenčen čas vožnje.«
»Če želimo narediti železniški potniški promet privlačnejši, moramo posodabljati železniško infrastrukturo in nabavljati nove vlake, ki potnikom prinašajo večjo udobnost.«
»Vsako namerno poškodovanje ali poseg v železniško infrastrukturo je neodgovorno in izjemno nevarno dejanje, ki lahko povzroči katastrofalne posledice: možnost železniških nesreč, iztirjenja vlakov ali ogrožanja življenj potnikov, osebja in drugih udeležencev v prometu.«
»Z opustitvijo svojih dolžnosti in s tem kršitvijo predpisov o varnosti železniškega prometa so namreč dopustili, da je prišlo do iztirjenja mednarodnega tovornega vlaka in posledično do železniške nesreče, v kateri je nastala velika gmotna škoda za več kot 2,9 milijona evrov. Obenem pa so spravili v nevarnost življenje in zdravje ljudi ter povzročili nevarnost za nastanek dejanske škode na kakovosti zemlje in pitne vode.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju