»Res je nenavadno, če ne celo bizarno, da moramo zdravniki s celotno ekipo vodstvo zavoda prositi, da lahko normalno opravljamo svoje delo v dobrobit pacientov. Tega kot predstojnik, kot zdravnik in kot človek preprosto ne znam razumeti in ne morem sprejeti.«
»Poteka razkuževanje prostorov in druge priprave, dobili smo podatke, da se ortopedska dejavnost lahko polno odpira s ponedeljkom in da se v prihodnje, ko bo dokončan novi covidni oddelek, ne predvideva več selitve ortopedije.«
»Strinjamo se, da sta sistema za nagrajevanje povečanega obsega dela in plačevanje storitev ZZZS-ja v določenih segmentih pomanjkljiva in v prihodnosti so nujne izboljšave.«
»Teza, da nimamo na pacienta natančnih podatkov o čakalnih dobah, ne more biti razlog, da v Sloveniji ne izvajamo ukrepov za skrajševanje čakalnih dob.«
»V zbornici ne moremo nemo opazovati razkroja sistema, saj smo odgovorni za bolnike, ki v sedanjem sistemu ne bodo mogli več priti do storitev v optimalnem času.«
»Zbornica ne moremo nemo opazovati razkroja sistema, saj smo odgovorni za bolnike, ki v sedanjem sistemu ne bodo mogli več priti do storitev v optimalnem času.«
»Vam iskreno povem, da se čutim prizadeta, užaljena. Sem starejša, imam preko 70 let, in čez 13 let operacije nožnega palca ne bom več potrebovala.«
»Pravi, da so ji rekli, ko jo je zdravnik pregledal, da je sicer hudo, ampak da bo stopnja redno in da bo čakala tri leta. Potem je bil pa ta šok s 13 leti.«
»Menim, da bi morala ortopedska klinika narediti več za to, da bi se to skrajšalo, ali pa na drugačen način opozoriti bolnike. Na trinajst let ne moreš naročati.«
»Do zdaj so se čakalne dobe skrajševale tako, da so se delali t. i. enkratni dodatni programi in takoj po njihovem koncu so se začele čakalne dobe znova kopičiti, zato smo se tega lotili procesno, odpravljamo ozka grla.«
»Lotili smo se zadeve procesno, tako da smo najprej ugotovili, kje so ozka grla oziroma kje nastajajo. Pripravili smo akcijski načrt, ki upam, da bo pripravljen do konca meseca, tako da bomo ta pilotni projekt začeli in potem nadaljevali tudi na preostalih skupinah zdravstvenih storitev, kjer so čakalne dobe nedopustno dolge.«
»Odprava te napake ni imela nikakršnega vpliva na bolnike. Vsi termini, dolžine čakalnih dob in vse stvari, ki so povezane z bolnikom na ta način, so ostali nespremenjeni.«