»Že mogoče, da se je Balenciaga 'opravičila', ampak vsi vedo, da so ji zeleno luč prižgali ljudje na najvišjih položajih v hiši. To je tržna strategija, poskus pridobivanja pozornosti s sporno vsebino. Njihovega opravičila ne sprejemam in ga nikdar ne bom. Seksualizirati otroke NIKDAR ni okej.«
»Nisem v položaju, da bi komentirali Balenciagino izbiro, moram pa poudariti, da nisem bil na noben način pooblaščen ne za izbor izdelkov, ne modelov, ne kombinacije obojega. Kot fotograf je bila moja naloga zgolj in samo osvetlitev in fotografija. Kot običajno, tudi tokrat smer kampanje ni bila v rokah fotografa.«
»Domnevam, da vsak človek, ki je nagnjen k pedofiliji, brska po spletu in ima, na žalost, prelahek dostop do fotografij, popolnoma drugačnih od mojih, popolnoma eksplicitnih v svoji grozljivi vsebini. Tovrstni linči so uperjeni proti napačnim tarčam in odvračajo pozornost od resničnih težav in kriminalcev.«
»Pred nekaj tedni je sodelovanje z njim že končala ameriška znamka oblačil Gap, podjetje Adidas pa je sporočilo, da 'ponovno preučujejo' dogovor z njim oziroma z njegovo modno znamko Yeezy.«
»Odločil sem se, da ne bom več pojasnjeval svojih kolekcij in verbaliziral svojih dizajnov, ampak da bom izrazil stanje duha. Moda je vizualna umetnost in vse, kar potrebujemo, je, da jo vidimo skozi oči nekoga … Ali ti je to všeč ali ne.«
»Kroksi nas navdušujejo, menimo, da se odlično vklapljajo v to, kar Balenciaga je. Ko mi vstopimo v zgodbo, dobi ta obutev popolnoma drugačen pomen. Sodelovanje takih dveh podjetij ni nemogoče, kot bi menili mnogi. Okus je zelo subjektivna stvar.«