»Šele zdaj, po vsem tem času, ko preberem vse trače in pogledam vse dokumentarce o njej, izvem, da je tudi za Taylor Swift 13 srečna številka? Čudovito. Njen fen.«
»Stvari, kako se ljudje vedemo eden do drugega. S tem se ne spopadam samo jaz, ampak vsi. Veste, tisti občutek ponižanja, ko o neki deklici na šoli širijo neresnične govorice, je isti, kot ko jaz v supermarketu preberem kake nore naslove o meni ...«
»In mislim, da se moramo s temi zadevami spopadati enako – sčasoma se moraš naučiti gledati na to s humorjem, sicer samo živiš v neskončnem morju zamer in grenkobe in samopomilovanja.«
»In namesto, da bi napisala pesem, v kateri bi se predstavila kot žrtev, sem si želela napisati pesem, ki bi bila vesela in bi ponudila ljudem način spopadanja z vsemi neumnostmi, ki jih življenje vrže vate, hkrati pa bi da je to pesem, ki te spodbudi k plesu.«
»Ko je otrok pogrešan, je najdragocenejša stvar, ki jo lahko naredimo, da informacije čim prej posredujemo javnosti. Upamo, da bomo s posredovanjem pravih informacij pravim ljudem ob pravem času prek opozoril Amber družinam čim hitreje pomagali najti pogrešane otroke.«
»Eno izmed takih orodij je tudi sistem opozarjanja oziroma hitrega odziva na izginotje otroka. Z njim želimo obvestiti javnost o pogrešanju otroka in pozvati, da vsi po svojih zmožnostih pomagajo pri iskanju.«
»Po eni strani mu dam kapo dol za takšen način pojavljanja na Instagramu. Zakaj pa ne, saj si lahko malo bolj mehek. Je pa kot predsednik pogosto prestopil tanko ločnico med tem, da si trendi in kulski, in tem, da nasprotuješ funkciji, ki jo predstavljaš.«
»Morda se čisto osebno ne želijo ukvarjati z institucijami ali pa imajo napačno predstavo, da jih tam ne bodo razumeli. Morda je preteklo preveč časa in mislijo, da je primer zastaral, a želijo to kljub temu javno povedati. Lahko jih je sram.«
»Danes smo priča omrežnemu linču, neke osebe ne izpustimo iz zob in morda je to še huje, saj ste mediji vezani različnim novinarskim standardom in kodeksom, ljudje na omrežjih pa niso.«
»Projekt tako kaže avtoričin poskus prenosa virtualnega performansa, namenjenega specifični publiki v galerijski kontekst, ob čemer se postavljajo vprašanja o načinih pristopanja k slednjemu, odpira pa tudi vprašanje o sami uspešnosti performansa.«
»Danes zjutraj sem se morala uščipniti, ker sem mislila, da sanjam. Hvala Femme Fatale Slovenija za to prelepo doživetje in hvala vsem nominirankam, s katerimi smo letos delile res pravo fatalno vzdušje. Obljubim, da bom naziv nosila spoštljivo in z vso svojo odgovornostjo.«