»Govorimo o 21 državah in 350-milijonskem trgu. Šele ko smo začeli delati regijsko platformo Big See, sem dojel, kako smo majhni in kako ničesar ne vemo o svojih sosedih. Ničesar ne vemo o Italijanih, ničesar ne vemo o Madžarih, kaj šele o Makedoncih, Turkih, Izraelcih. Ampak, iz tega prostora so tri civilizacije naredile svet, zato se je treba le vprašati – ali je možna še ena renesansa?«
»Bojan Klančar je bil prvi nagrajeni oblikovalec leta, podelitev nagrad je potekala na gospodarsko-oblikovalskem forumu na Gospodarski zbornici – koktejle je mešala Mika Cimolini, napovedovalka pa je bila Eva Irgl.«
»Zasebne donacije, kot so tiste, ki so jim jih namenili Riccardo Jucker, Gian Ferrari in Bertolini, tvorijo hrbtenico zbirke tega muzeja.«
»Predstavnik občinskega oddelka za kulturo pa je povedal, da zasebne donacije, kot so tiste, ki so jim jih namenili Riccardo Jucker, Gian Ferrari in Bertolini, tvorijo hrbtenico zbirke tega muzeja.«
»Naslednja sodna obravnava je načrtovana še v tem mesecu, vendar dokončna sodba ni pričakovana še 'mesece ali leta', je za The Art Newspaper povedala Stefania Pagano, odvetnica, ki zastopa milansko občino.«
»Reproducirali smo stene, na katere je Banksy slikal, opeke, beton, umazanijo na cestah, onesnaženje.«
»Banksy nikoli neposredno ne dovoljuje razstav, ki jih ne organizira sam, to je pravilo, a jih tudi ne prepoveduje. Ne ustavlja nas. To nam omogoča, da – morda malce predrzno – verjamemo, da je naše delo cenjeno. Banksyju pa omogoča, da svoje sporočilo še razširi.«
»Projekti, izbrani za predstavitev, predvidevajo temno prihodnost, postindustrijsko distopijo, kjer življenje vztraja le še v tesno nadzorovanem umetnem okolju, napolnjenem s pohištvom, ki smo si ga sami naredili iz reciklirane plastike, lesa invazivnih rastlinskih vrst in nabranih odpadnih kovin, preživeli pa gojimo svojo hrano.«
»Kokošnjak za samooskrbo, 'pladenj' za kurjenje ognja, opletene steklenice za nošenje vode ali betonsko pohištvo za vrt ‒ ti izdelki so ne samo ekološki in funkcionalni, ampak tudi družbeno in ekonomsko potrebni za preživetje v prihodnosti.«
»Čutim, da moram v tem težkem letu podpirati Scalo in mesto Milano. Umetnost je v težkih časih postavljena na stran, ker se zdi, da ni bistvena. Toda kultura je ključnega pomena.«
»To utemeljuje s trditvijo, da bo po njegovih najbolj optimističnih napovedih minilo štirideset let, preden bo nova generacija, ki ni razvajena kot današnja, lahko začela informirano uporabljati izdelke in prevzela nadzor nad globokim pomenom stvari.«