»Razumem, da je bilo ljudem v času izrednih razmer težko, da pa je bil to 'edini način, da zaščitimo naše starše, mladino in mislim, da nam je to tudi uspelo'.«
»V prvih dneh epidemije brez službe ostalo okoli 12.000 ljudi, a se jih je po objavi vladnih ukrepov za okrevanje gospodarstva skoraj 9000 vrnilo na delo.«
»Potrebujemo kakršno koli pomoč in zaradi tega nam bo vaša velikodušna donacija zelo koristila, sploh za tiste, ki so v prvih bojnih linijah in rešujejo življenja.«
»To spremembo z enim klikom oziroma telefonsko številko smo uvedli, ker smo poslušali, tudi prek medijev, da so se številni tajkuni pritoževali, lahko so v politiki ali tudi ne, da teh stotih evrov ne želijo, saj da je to za njih ponižujoče. Sem običajen človek, a menim, da je v tem trenutku pomembnejše, da sam teh sto evrov pustim državi, kot da bi jih vzel. Zato se sam ne bom prijavil ali klical na to telefonsko številko.«
»Kar 71,9 odstotka objavljene vsebine je prišlo iz 'bot' profilov, kar pomeni, da se je v Srbiji znova pojavilo večje število tovrstnih računov, ki so tokrat poveličevali kitajsko pomoč Srbiji in predsednika Vučića, hkrati pa kritizirali Evropsko unijo zaradi domnevnega odklanjanja pomoči.«
»Ko se je pri nas začela epidemija, so moji kolegi v telefonskem centru delali po 24 ur na dan, ena oseba pa je zmogla opraviti približno 50 klicev dnevno. Digitalni asistent lahko sočasno odgovarja več deset tisoč ljudem. To je velika pomoč za preobremenjeni zdravstveni sistem.«