»Vedenje, kakšna je bralna pismenost med četrtošolci, kako razumejo zapisano in kako znajo to sporočati naprej, je zelo pomembno, saj je vse v šoli zelo povezano s tem, kako znamo brati in prebrano razumeti ter sporočati naprej. V osnovni šoli imamo še čas, da sprejmemo določene ukrepe, z bralno pismenostjo pa se je treba ukvarjati tudi v srednji šoli.«
»Preverjali smo, ali obstajajo razlike med učenci, ki so reševali PiRLS na papirju, in tistimi, ki so reševali raziskavo na računalniku. Pokazalo se je, da razlik med njimi ni – ni več razkoraka med papirjem in računalnikom.«
»Spoštovanje dostojanstva človeka je osnova vseh človekovih pravic, in to je lahko tudi nulta točka ozaveščanja o nasilju nad ženskam in deklicami.«
»Dejstvo je, da v določenem obdobju vpliv na prepričanja prevzamejo vrstniki ali idoli, zato je nujno, da so vsi opremljeni z informacijami, ki krepijo integriteto deklet in fantov ter sporočajo, da nasilje 'ni kul'.«