»Gre za pristojnost ministra za zunanje zadeve. Po zakonu o zunanjih zadevah lahko minister v izrednih razmerah pošlje odpravnika poslov. To se je že večkrat zgodilo. Tu ni treba nobenih urgentnih podlag. Dejstvo je, da je treba dati glas tudi diplomaciji. Govoriti o predlogih in rešitvah po telefonu iz Ljubljane ali Bruslja je eno, prizadevati si za to iz Kijeva, kjer so tudi ukrajinski sogovorniki s stališi, ki se običajno ne komunicirajo prek telefonov ali na daleč, je pa nekaj drugega«
»Takrat sem razumel, ko sem to slišal, da so se počutili še bolj osamljeni kot mi, ko nas ni nihče obiskal v času vojne za Slovenijo. Nas vsaj zapuščal ni nihče, ker še nismo bili priznana država, tukaj ni bilo diplomatov, da bi odhajali, in smo bili deležni samo te druge faze osamljenosti. In to, da jih je nekdo obiskal po vsem tem času, je bil zanje znak, da niso odpisani.«
»Prioritete, ki smo si jih zastavili ob začetku predsedovanja, so se izkazale za dobro premišljene, ob tem pa smo se morali odzivati tudi na številne nepredvidene krizne situacije.«
»Dejavnosti Slovenije pri iskanju soglasja držav članic EU-ja za odločitev o skladu za okrevanje in pri razmisleku o nadaljnji krepitvi spoštovanja načela vladavine prava v Uniji.«
»S padcem evropskih komunističnih totalitarnih režimov je postalo mogoče udejanjenje celovite in svobodne Evrope, ki je v miru sama s seboj. Ta cilj še ni udejanjen v celoti in je naloga naše politične generacije.«