»Večina scenarijev ni lepih in se končajo ali s premalo plina ob koncu zime ali celo, kar bi bila res zelo težka situacija, s premalo plina jeseni ali pozimi.«
»Če bi prišlo do motenj pri prenosu iz avstrijske smeri, sistemski operater prenosnega sistema lahko omogoča nemoteno dobavo vseh količin iz italijanske in deloma lahko tudi iz hrvaške smeri.«
»Takrat smo imeli v uvidu, da ni nujno, da Geoplin dobi na razpisu, je pa prav, da se je Geoplin prijavil. Lahko ne bi bil samo Geoplin, tukaj izpostavljamo samo enega, kar je narobe.«
»Lahko rečem, da pogovori potekajo, ne bom pa govoril o nobeni ceni. Katar je pripravljen sodelovati nadalje, katarsko podjetje z našimi dobavitelji, država pa se tu umakne, kajti ne more država vplivati na to, da zasebno ali državno podjetje določene količine zakupi, če to ni v komercialnem interesu.«
»Rusija je vedno dosledno izpolnjevala pogodbene obveznosti in jih namerava še naprej. Spoštujemo vse pogodbe. Ukrajinska stran se sklicuje na nekakšno višjo silo. Iz Gazproma so že sporočili, da o tem niso bili obveščeni.«
»Na žalost so bile vse druge možnosti izčrpane, analiza poslovanja in vse napovedi gibanja cen elektrike in zemeljskega plina v Evropi so pokazale, da dolgoročno poslovanje na slovenskem trgu v obsegu, kot ga imamo, za našo družbo ni več poslovno vzdržno.«
»Ena od osrednjih točk pogovorov je bila energetika. Po agresiji Rusije na Ukrajino je celotna Evropa pred velikim izzivom, kako diverzificirati dobavo plina. Slovenija je v celoti odvisna od dobave plina iz Rusije. Če želimo diverzificirati dobavo, potem si moramo močno prizadevati za iskanje možnih rešitev.«
»Po pogovoru s katarskim ministrom za energijo se nam odpira možnost, da lahko v kratkem dobavimo katarski plin in si tako zagotovimo fleksibilnost dobav. Seveda moramo najprej zagotoviti proste terminalne zmogljivosti, šele nato lahko sledijo naslednji koraki. Naredili smo velik korak naprej k temu, da diverzificiramo naše dobave plina, saj se tudi Katar zavzema za sodelovanje.«
»Slovenija želi okrepiti sodelovanje na področju pomorskega prometa. Sodelovanje pri prevozu zabojnikov iz Katarja v Luko Koper bi zagotovo pripomoglo k povečanju prometa med državama ter povečalo možnosti za nadaljnji razvoj Luke Koper ter trgovine preko Slovenije v zaledne trge.«