»V petih dneh bo mogoče videti vse, kar alternativna gledališka scena v Mariboru ponuja. Je toliko, kolikor je. (...) To je indikator stanja uprizoritvene produkcije v mestu, ki se sicer rado pohvali, da je kulturno, da ima kulturni kapital. Ob tem povejmo, da bi lahko bilo tudi bolje. Lahko bi bilo več predstav in festival bi potem trajal dva tedna.«
»To izhaja iz podatkov o produkciji, pa tudi iz nekega splošnega občutja življenja v mestu, v katerem so vse pogostejše prazne izložbe in prazni odri. (...) A karakter Maribora ni obupovanje.«
»Ko poskušamo razumeti obrise džezovskega življenja v Sloveniji, je potrebno vedeti, da je število prebivalcev le malo večje od števila prebivalcev Dunaja, približno 2 milijona.«
»Ta festival je posledica prej omenjenih bilateralnih aktivnosti, predvsem pa dejstva, da v klubu Porgy & Bess na Dunaju pod blagovno znamko Step Across The Border še niso predstavili Slovenije.«
»Problemi, ki jih naslavljajo knjige, o katerih govorimo, so kompleksni, ne da se jih zlahka rešiti. Tudi festivala ne ustvarjamo z naivno mislijo, da bomo na njem z roko v roki odkrili rešitve. Ampak o problemih je treba govoriti in tudi o umetnosti, ki se jih dotika. Itn. odpira še en prostor za pogovor o literaturi, umetnosti in problemih in teh prostorov ni nikoli preveč.«
»S svojim delom in delovanjem nenehno opozarjam, da smo okvire nacionalnih književnosti prerasli in je naposled prišel čas za novo ali pa morda ne tako zelo novo, razumevanje književnosti kot tiste svetovne.«
»Sestrstvo ne pojmujemo kot enotnosti in enakosti, ki teži k totalitarni vključitvi vseh žensk pod skupno kategorijo ženske, temveč kot notranje nasprotujoč si pojem.«
»Cilj letošnjega festivala prepletanje vizualnih dražljajev in estetske dovršenosti s premisleki o tihožitju v današnjem času, ustvarjajoč nepozabno izkušnjo za ustvarjalce in obiskovalce hkrati.«
»Cilj letošnjega festivala je prepletanje vizualnih dražljajev in estetske dovršenosti s premisleki o tihožitju v današnjem času, ustvarjajoč nepozabno izkušnjo za ustvarjalce in obiskovalce hkrati.«
»Tradicionalno so tihožitja pogosto prikazovala cvetje, sadje, hrano ali vsakdanje predmete v notranjih prostorih. Motiv se v sodobni umetnosti širi v nove dimenzije, kjer lahko postane vzklik družbenih vprašanj, kritika družbe ali premislek o sodobnih življenjskih izzivih.«
»Film, ki ga preprosto ne boste pozabili, močna alegorija o zapravljenem času, nesmislu življenja nasploh, globoko vznemirjujoče ogledalo vseh nas, blaženo nezavednih sužnjev vzorcev in šablon, realiziran na izviren način in z odličnimi igralskimi rešitvami.«
»Hkrati se je tehnološki svet premaknil iz virtualne realnosti v realnost umetne inteligence in objektivno se bližamo trenutku (ali pa smo že tam), ko človeška zavest ne bo več mogla ločiti, kaj je res in kaj ni.«