»Zame obstajata dve vrsti predelav. Eno je, če sem avtor materiala. Jaz sem napisal scenarij. Drugo: To je bila naloga, ki jo je naložil studio. 'Želimo, da to narediš.' Če je to naloga iz studia, mi ne plačajo, ko naredijo predelavo. Oni so lastniki materiala. Če sem ustvaril scenarij, mi morajo plačati. Takšno nadaljevanje mi je všeč. Moj film obstaja. Naredite svojega. Hočete mi plačati kup dolarjev, prav. Lepo se imejte.«
»Nikoli. Tega nočem videti. Ko gledam svoje stare filme, vidim napake in stvari, ki jih nisem naredil, in nato začnem gledati na način: 'Kaj počnem? To je neumno. Zakaj nisem naredil tega?’ To je boleče. Tega nočem početi, zato ne gledam.«
»Zdelo se je kot: le zakaj plesati solo brez svojega partnerja? To je kot, saj veste, Abbott brez Costella ... On in jaz sva imela nekaj posebnega od trenutka, ko je začel brati vlogo gospoda Miyagija, jaz pa sem mu odgovarjal kot Daniel. Ta kemija je bila edinstvena in preprosta.«
»Takrat sem snemal film z naslovom Teachers, nato še Crossroads in Karate Kid II ter nisem niti pomislil, kako je bilo to zanjo. Šele leta pozneje se ozrem nazaj in pomislim, da bi takrat najbrž lahko dvignil slušalko.«
»Če boš že snemal spektakel o bizarnih zločincih stripovskega vesolja, za katere ni še nihče nikoli slišal, potem se morda ni treba obremenjevati s slovesom 'resnega' filma.«
»O Lindi Blair (ki v Izganjalcu hudiča igra obsedeno deklico, op. n.) sem na primer izvedel, da je bil zanjo najbolj žalosten spomin smrt njenega dedka. To sem torej skušal uporabiti in jo spomniti na dedka, preden smo začeli snemati prizor, v katerem je morala biti žalostna. Temu rečemo obujanje čustev s pomočjo čutnega spomina. Režiserjeva naloga je, da iz tebe izbrska spomine, ki te ujezijo, razveselijo ali razžalostijo, in ti jih nato predlaga. Nikoli igralcu ne naročim, kako konkretno mora odigrati določen prizor – konec koncev je njegov obraz tisti, ki bo na velikem zaslonu.«
»Pogovor se je vrtel predvsem okrog tega, kako fantastična je Ellen Burstyn. Nimam pojma, kakšna bo zgodba in nihče ni načel pogovora o mojem sodelovanju. Samo obvestili so me, da bodo film snemali.«
»Če bi Johnsona in Stathama zamenjali s Tomom Cruisom, pravzaprav ne bi opazili bistvene razlike med tem, ali gre za Hitre in drzne ali pa za Misijo nemogoče.«