»Najboljše srhljivke vedno temeljijo na resničnem dogodku in zelo nas je prepričalo gradivo, na katerem temelji ta zgodba. Vem tudi, da je John Ridley zelo dober pripovedovalec zgodb, zato smo prepričani, da je vlivanje te zgodbe v Johnovo znamko drame odlična stava.«
»Glede na to, da je AV-industrija trenutno ena najhitreje rastočih industrij v Evropi, v kateri se tudi najhitreje obračajo finančna sredstva, ki so vložena v to industrijo, se mi zdi zelo pomemben delež v slovenskem gospodarstvu, sploh v teh težkih časih za vse nas, ki nas čaka.«
»Zato je milo rečeno nerazumno, neprofesionalno in konec koncev tudi nezakonito, da vlada v postopku, ko že poteka izvajanje teh pogodb, sklene in uveljavi neko novo zahtevo, s katero ovira izpolnitev teh pogodb.«
»Še bolj pa je nekorektno to izgovarjanje vseh akterjev na vladni strani, od ministrstva za kulturo in za finance do ministrstva za notranje zadeve, ki vsak po svoje pravijo, da so svoj del stvari izpeljali, zadeve se pa še vedno ne premaknejo nikamor. Gre za krog sprenevedanja.«
»Navdušil nas je nadzor Gregorja Božiča nad vsemi vidiki Zgodb iz kostanjevih gozdov; s toplo fotografijo, pa tudi s hipnotičnimi zvočnimi posnetki, ki nas potegnejo v atmosferski, zavajajoči svet filma, na meji med fikcijo in resničnostjo, sanjami in spominom. Duh vsakega lika oživi z uvedbo nadrealističnih elementov. Slovenski režiser kaže redko sposobnost konstruiranja kadrov in narativnih struktur, ki dosledno zapeljujejo občinstvo.«
»Kljub priznanjem, ki jih prejemamo doma in v tujini, smo primorani razmišljati o tem, da bi se za preživetje ukvarjali s kakšno povsem drugo, nekulturno panogo. S plaketami in kipci ne moremo plačevati računov, niti načrtovati novih projektov.«
»Ne glede na to, kaj je razlog, ki nam ga politika podaja nazaj, češ da je bilo treba procesno najti načine, je v resnici tako, da ne moremo zastati za devet mesecev; take stvari je treba rešiti v mesecu, dveh.«
»Danes ne obstaja nobena ovira, da sredstva ne bi bila izplačana, ker gre za življenja ljudi, ki ne morejo kupiti hrane zase in za svoje otroke; nastopile so bazične preživetvene težave.«
»Nove birokratske ovire, ki so nastopile zaradi uvrščanja filmov v nacionalne razvojne programe, spadajo v pristojnost ministrstva za finance, ki je verjetno pravi naslov za interpretacijo te zakonodaje.«
»Še enkrat bi rekel, da je bilo v tem časovnem loku vendarle nekaj novih sprememb, prišlo je do nove spremembe v letu 2020 pod prejšnjim ministrom, ko so očitno smatrali, da mora iti po tej poti na vlado in v več kosih in v opredelitvi vsakega filma posebej.«
»Zdaj nedvomno bo neko sito na koncu bodisi ta odbor bodisi pravzaprav ta odbor ni sito. Na koncu je sito vendarle vlada, ne glede na vse podpisane pogodbe, ostala, kajti zavedati se moramo, da tudi za te konkretne filme na koncu prispeva denar vlada, torej gre iz državnega proračuna.«
»Ne pozabi dihati z mnogih vidikov filmskega ustvarjanja ponudi popolnoma zaokrožen izdelek, ki ga žirija v letošnji konkurenci celovečernih igranih filmov brez težav prepoznava kot najboljšega.«
»Prizorišče dogajanja je umeščeno v gorsko vasico, ki s svojo zapuščeno točilnico, vijugastimi praznimi ulicami in križišči, ki ne vodijo nikamor, uteleša brezizhodnost in absurdnost situacije osrednjega lika.«
»Sadeži pozabe se s svojo pripovedno dvoumnostjo uvrščajo ob bok najpomembnejšim filmom tega vala, obenem pa režiser Christos Nikou z drznimi vizualnimi in pripovednimi postopki poseže globoko v jedro človeškega iskanja lastne identitete.«
»Če se bo stanje, kakršno je ta hip v filmski umetnosti v Sloveniji, nadaljevalo, ne bodo oškodovane samo produkcijske hiše, ki trenutno niso dobile denarja, ki jim pripada, ampak bo kriza dolgotrajna.«