»Je poklon mojim prijateljem, tujcem, ki so postali moji prijatelji, in tujcem, ki so mi ostali tuji, a so mi dovolili odstreti trenutek svojega življenja.«
»Ne zanimajo nas torej usodni zgodovinski dogodki in velike osebnosti, pač pa želimo ponuditi vpogled v vsakdanje življenje in raziskati protislovja družbenega sistema, ki je gradil na utopični viziji prihodnosti.«
»Okoliščine vsakdanjega življenja in s tem tudi kulture je tedaj določala vladajoča ideologija z državno propagando, kjer izražanje kritike in smešenje oblasti nista veljali za umetniške vrednote.«
»Ne glede na sistemske nianse med državami na vzhodni strani železne zavese in ex-Jugoslavijo, pa se podobe z razstave umeščajo v splošni, kolektivni spomin na desetletja neke družbene ureditve.«
»Razstavljene fotografije sprožajo tudi povsem individualne spomine, ki nas spontano vračajo v preteklost, v čas otroštva in mladosti, ki danes mnogim predstavlja vir nostalgičnega spomina na tiste čase.«
»Življenjski slog in navade družb zahodnega sveta velevajo hiperprodukcijo, ki se delno odraža tudi v povečevanju zdravstvenih in okoljskih izzivov vzhodnoazijskih držav.«
»Razstava ob tem zastavlja vprašanje, ali je bila pandemija, ki nas je skrila za maske, le srčni utrip, s katerim je lažje zadihal naš planet, ali lekcija, ki nam bo pomagala spremeniti paradigmo in temeljito razmisliti o tem, kakšen zrak želimo dihati ljudje.«
»Ko je bil moj oče smrtno bolan, smo s sestro in teto romali na Sveto goro. Oče je umrl, jaz pa sem dobil edino priložnost, edine trenutke, da sem videl podobo svetogorske Marije. Takrat sem edinkrat videl solkanski most in Sočo.«
»s svojimi tematskimi razstavami konceptualne fotografije obkrožil svet in z njimi posredoval človeštvu plemenita sporočila o veličini spoštovanja vsakega življenja, hkrati pa je v svet ponesel tudi del Slovenije, katere ponosen sin je«
»Bavčarjeve objave, predavanja, razstave, priznanja na tako rekoč vseh celinah so številna in tehtna in jih lahko postavimo ob rob mnogim Evgenovim rojakom, ki pa so bolj vešči v umetnosti samohvale in so zato pri nas, tudi po zaslugi medijev, bolj razglašeni, medtem ko je Bavčar bolj kot ne odsoten. In ravno to bi rad še navrgel: nelepo in krivično se mi zdi, da je Evgen Bavčar kljub svoji dolgoletni mednarodni karieri pri nas precej manj poznan in priznan, kot si zasluži, in upam, da bo razstava v Galeriji Družina po dolgem času znamenje, da tista evangelijska o preroku in domačem kraju le ne drži vedno in povsod.«
»Pri fotografijah smo se skušali izogniti tistim klasičnim razgledniškim motivom, ki so znani vsem, čeprav se to ni dalo popolnoma. Nekaj posnetkov je bilo narejenih tudi iz letala, eden ali dva z dronom, potopili smo se tudi v Rinžo, da prikažemo podvodni svet.«
»Pri nekaterih dogodkih, ko na terenu ni bilo drugih fotografov, je imel Žnidaršič ekskluzivo: te fotografije imajo poseben dokumentarni in arhivski pomen. Ob znamenitih zgodovinskih prizorih bo predstavljena tudi vrsta fotografij, v katerih se razkriva prava, humanistična narava fotografa z izjemno vizualno zgovornostjo in občutljivostjo.«
»Verjamemo, da bo razstava Leta preloma vse, ki smo te trenutke preživljali ali pri njih tudi aktivno sodelovali, močno dotaknila s svojo izrazno močjo, za mlajše generacije pa bo dragocen dokument o času, ki ga je potrebno poznati.«
»Joco Žnidaršič je čudežno in milostno lovil trenutke, ki podobe in njega zapisujejo v zgodovino. In se ni dal ustaviti.«