»Želimo zgraditi skupnost in se skupaj s to skupnostjo izobraziti v nekem kritičnem mišljenju in razumevanju sedanjosti skozi povezovanje različnih medijev, različnih disciplin, različnih strok, različnih znanj znanosti, umetnosti in tehnologije. Preko razstav, delavnic, izobraževalnih programov za najrazličnejše starosti in najrazličnejša znanja bi radi vzpostavili skupen premislek naše realnosti.«
»Nagibov fokus je sicer primarno področje uprizoritvene performativne prakse, a se že od same vzpostavitve ukvarjamo s temi vmesnimi formati, ki niso klasično odrski, ampak nam gre za povezovanje tudi z drugimi ustvarjalnimi področji in ustvarjalci. Ta interdisciplinarnost, pa tudi eksperimentalnost, procesnost nam je že od samega začetka prioriteta in tu smo se konceptualno in vsebinsko našli z drugimi dejavnimi v Kulturnem inkubatorju.«
»Kadar je nivo znanja študentov resnično visok, se mora predavatelj omejiti na globlje težave, drugače pa je, kadar je nivo predznanja študentov zelo nizek, takrat jim je treba v mejah možnosti čim več povedati, da si vsaj to zapomnijo.«
»Zelo si želimo, da bi končno v tej veliki instituciji dobili sogovornika in da bi končno prevladala razum in sodelovanje, ki ni le v korist lokalne skupnosti, ampak tudi in predvsem v korist velikega zavoda in države, ki si skladno z evropskimi zavezami o deinstitucionalizaciji mora prizadevati za zaprtje svojih prevelikih enot in potrebuje roko takih organizacij, kakršna je Muzej norosti, kjer razvijamo podporno okolje za integracijo ljudi, ki so po desetletjih življenja v njihovem zavodu izgubili socialne veščine, socialne mreže in tudi po odhodu iz zavoda težko uresničujejo pravico do življenja v običajni skupnosti.«
»Odgovorne pozivamo, naj interdisciplinarnosti ne zlorabljajo kot priročni izgovor, da torej nihče ni odgovoren za Cmurek, ki je v državni lasti. V njem lahko svojo odgovornost prepoznajo številni resorji, kakor so jo prepoznali v primeru Parka vojaške zgodovine Pivka. Tudi Cmurek potrebuje očitno medresorski dogovor na ravni vlade.«
»Ustvarjalno pot Silvana Omerzuja zaznamuje izrazita interdisciplinarnost, saj se kot ustvarjalec ni nikdar zavezal eni sami umetniški disciplini ali mediju, marveč je hkrati deloval kot vizualni umetnik, scenograf, lutkar in gledališki režiser.«
»Kompleksne objektne instalacije, ustvarjene iz lesa in kombinirane z najrazličnejšimi materiali, ki prikazujejo ekspresivne in pogosto groteskne motive, v katerih se odražata subtilna družbena kritika in obešenjaški humor.«