»Stališče vlade je ves čas enako, da se želimo z vsemi skupaj pogovarjati, ker verjamem, da lahko samo na ta način naslovimo ta tako imenovana nesorazmerja. Čim greš v individualna pogajanja, je to bistveno težje.«
»Ključno vprašanje je, ali bo vlada tudi dejansko pripravljena na pogajanja o usklajevanju plač v letu 2024 in kakšen predlog bo vlada v povezavi s tem podala. Od tega so odvisne naše nadaljnje odločitve.«
»Zavzemamo se, da se ustrezno odpravijo nakopičena plačna nesorazmerja, da se za zaposlene v javnem sektorju zagotovi stimulativno, varno in dostojno delovno okolje ter da pravo mesto dobijo strokovnost, kompetentnost in izkušnje, strokovne nazive pa naj se, namesto poskusa njihovega razvrednotenja, prizna kot pomembne karierne in strokovne mejnike.«
»Žal celo delimo skrb vseh, ki z grozo ugotavljajo, da ji vodenje države polzi iz rok, pogajanja pa izvaja samo še s figo v žepu, brez pametnega cilja in predvsem brez prave volje, da bi zaposlenim v javnem sektorju pomagala v meri in obsegu, kot si to zaslužijo.«
»Težko razumemo, da predsednik vlade, ki je doktor znanosti, ne kaže ustrezne dovzetnosti za podporo tistim, ki v državi poskrbijo za napredek v znanosti in tehnologiji, njihova spoznanja pa prinašajo dolgoročne koristi za družbo in pomagajo izboljšati kakovost našega življenja.«
»Četudi se Sviz pri navedenih sporočilih zavzema zlasti za 'svoje' skupine delavk in delavcev v javnem sektorju, torej v šolstvu, znanosti in kulturi ter v t. i. skupini J, čemur Glosa in Svobodni sindikat Slovenije decidirano pritrjujeta, pa vendarle želimo ob tej pomembni priložnosti in v obdobju velikih svetovnih sprememb pozornost tovariško usmeriti tudi k nujnosti vzpostavljanja pravičnejšega, enovitejšega in skupnega plačnega sistema za vse, ne zgolj za javni sektor, za šolnike, za znanstvenike, za kulturnike in za skupino J, marveč za celotno delovno ljudstvo.«
»Vlada nas ni nikoli pozvala k soglasju, da ta pogajanja bodo. Kar pomeni, da ne želi imeti v ponedeljek teh pogajanj.«
»Razen v izhodiščnem plačnem razredu učitelja začetnika, ki smo ga priborili s stavko in s stavkovnim sporazumom, vlada na neki način položaj vseh preostalih, ki nosijo izobraževalni sistem, poslabšuje v odnosu do drugih v javnem sektorju.«
»Z nobenega stališča, ki ga je predstavila sindikalna stran, ni mogoče sklepati, da ni pripravljenosti na določen zamik implementacije plačnega sistema.«
»Sindikati pa so po njegovih navedbah sindikati jasno povedali, da se želijo o 'dinamiki, ki bo zagotovo vključevala tudi vprašanje zamika implementacije plačnega sistema, dogovoriti v trenutku, ko bomo imeli na mizi dogovorjene vse vsebine, o katerih se pogajamo'.«