»Duane je navdihnil generacijo kitaristov po vsem svetu s svojim nezgrešljivim značilnim 'twang' zvokom. Bil je prvi kitarski bog rokenrola, resnično skromno in neverjetno človeško bitje. Zelo ga bomo pogrešali.«
»Twang se je razvil, ker sem se naveličal poslušati konvencionalne oblike rokenrola. Vedno je bilo enako. Želel sem narediti nekaj drugačnega. Mislil sem si, 'poskusi igrati nizko'. Vedel sem, da je zvok na nizkih strunah lahko veliko močnejši.«
»Električna kitara Duana Eddyja je imela popolnoma svoj glas. Njegov zvok je bil mišičast in možat, trmast in žilav. Toda še pomembnejše je, da je njegov slog navdihnil na tisoče hribovskih mačkov in rokerjev iz središča mesta – Ventures, Georgea Harrisona, Steva Earla, Brucea Springsteena, Martyja Stuarta, če naštejemo le nekatere –, da so se naučili ropotati in ganiti ljudi do njihovega bistva. Duanov zvok bo za vedno všit v tkanino kantrija in rokenrola.«
»Prvotna ideja je bila povabiti profesorje z glasbenih akademij v regiji, da bi se dijaki in študenti z njimi srečevali, kar bi jim lahko olajšalo izbiro nadaljnjega šolanja.«
»Zelo nam je pomembno, da predstavimo tudi slovenske skladatelje, zato smo v preteklih letih organizirali avtorske večere Uroša Rojka, Petra Šavlija, Aleša Strajnarja in Nejca Kuharja, v Postojno pa privabili tudi velika imena odrov klasične kitare.«
»Če želimo, da se festival uveljavi ne le v Sloveniji, ampak tudi v odnosu do primerljivih festivalov v tujini, moramo nujno povabiti velika imena, na čemer smo gradili od vsega začetka.«
»Pri oblikovanju programa veliko pomagajo Antonovi nekdanji dijaki s Konservatorija za glasbo in balet v Ljubljani, ki so študij nadaljevali v tujini, so vrhunski kitaristi in navezujejo dobre stike s koncertanti.«
»Z nami zelo rad sodeluje in zelo se je angažiral tudi ob lanskem jubilejnem koncertu ob deseti obletnici festivala, ko so trije solisti, poleg njega še Jure Cerkovnik in Nejc Kuhar, nastopili ob spremljavi godalnega orkestra Amadeo in Godalnega orkestra Dissonance.«
»Med drugim navdušili Iggyja Popa. Je pa njihova lanska plošča za v Sloveniji delujočo založbo Glitterbeat Recrods v mednarodnem prostoru odmevala tudi zaradi sodelovanj z dvema ikonama rockglasbe – Leejem Ranaldom iz Sonic Youth in Jellom Biafro iz Dead Kennedys.«
»Zanj menda pravijo, da mu je uspelo ustvariti glasbo, ki si jo je Frank Zappa vedno želel delati, a mu nikdar ni uspelo. Ob Goranu Bregoviću je Papasov nedvomno eden najpomembnejših predstavnikov balkanske glasbe, ki že od leta 1973 vodi svojo glasbeno (r)evolucijo. Vsekakor bomo skupaj brusili pete, tako da naj bo obutev primerna.«
»Na koncertu bomo slišali in videli, kako se je instrument razvijal skozi stoletja: kako se je razvijala oblika – povečeval se je recimo trup kitare, kako so se razvijale strune, ki so jih v razvoju dodajali, a so bile na začetku, v renesansi, dvojne strune, ki so nato v prehodu v 19. stoletje prešle v enojne strune.«