27. februar 2023
27. februar 2023
»Okolje, ki mu je z Greto Thumberg na čelu še kako naklonjena generacija Z ali zumerčkov, s svojo neukrotljivostjo kravžljajo lase oglaševalcev zadnjih deset let.«
Lana Bedeković Rosandić je opozorila na izzive, ki jih predstavlja okolje za oglaševalce.
27. februar 2023
27. februar 2023
»Ko urediš vse te obrazce, ugotoviš, da so precej neprilagojeni. Primerni so za tradicionalne medije, za snemanje oglasov, filma.«
Jasna Žaler Culiberg je delila svoje izkušnje o birokraciji in pravilih v vplivnostnem marketingu.
3. september 2022
3. september 2022
3. september 2022
7. november 2020
»Ta blagovna znamka je navzoča v naši zavesti oz. Asociacije, povezane s to blagovno znamko, vseskozi lebdijo nekje z nami. Tukaj je zvok izjemno pomemben, dokazano je, da imajo najmočnejši vpliv na našo zavest avdio-vizualna sporočila. Zvočna razlikovalnost je eden izmed členov te mentalne razpoložljivosti znamke, ki jo imamo ljudje.«
Rakušček govori o pomembnosti zvoka pri znamčenju in vplivu na zavest.
7. november 2020