»To, da ima to željo biti aktivistka in biti vidna za druge transotroke ... Dobro se zavedava, kako zelo pomembno je to v svetu, še posebej zdaj, v našem aktualnem političnem ozračju, v katerem je v tako zelo podrejenem položaju, v kateri so otroci kot ona v podrejenem položaju.«
»Ali je bila Polna hiša? Je bila slava? Je bila moda? So bile skodelice za kavo, cigarete in sončna očala? Ali pa je nostalgija? Kaj je na dvojčicah, zaradi česar sta tako skrivnostni? Kaj je tisto, kar nas pritegne? Kaj je z njima? Ste Mary-Kate ali Ashley?«
»Po nekaj letih dela na dokumentarnem področju, praksi, kjer preučiš namen vsega, sem začela razmišljati o svoji in vsej naši naklonjenosti do njiju in začela ponovno pregledovati gradivo ter se poglabljati v študij in skrivnost veliko bolj, kot sem si lahko predstavljala.«
»Želela sem ustvariti okvir, skozi katerega bi lahko ponovno ocenili občutke, ki jih njuni filmi izzovejo. Filmi dvojčic so na spletu precej nedostopni, a se mi zdi prav, da bi se filme vnovič vrnilo javnosti prav v času, ko je njuno občinstvo večinoma odraslo.«
»Drugi čas, morda ne tako daljna prihodnost. Perje, neon, bleščice … plastika je ogrožena. Evolucija na Zemlji je poskrbela za razvoj organizmov, ki plastiko razgrajujejo. Zunajzemeljska bitja pa skrbijo, da se sproščena energija utekočinja v hormone sreče. Spoj različnih svetov tvori nove zakonitosti, ki človeškim čutom razkrivajo neznano. Potopimo se v tekoče endorfine.«
»Ta moj sprehod po pisti 13. LJFW se je zgodil natanko 39 let po mojem nastopu na takratnih modnih dnevih v Festivalni dvorani. Občutek je bil fenomenalen. Predvsem pa mi je všeč, da je modno dogajanje spet oživelo in da so slovenski oblikovalci postali malo bolj drzni, vešči tudi uporabe živih barv, ne le črne, in da tudi tako sejejo optimizem.«
»Digitalni tisk je neprimerno bolj ekološki od klasičnega tiska. Najbolj trajnostne so pletenine glede na to, da pri njih ni nič ostanka.«