»Zato vzemite knjige v svoje roke, obiščite splošne knjižnice, odkritje, kaj vse v 12-milijonskem gradivu, ki ga imajo, skrivajo in spoznajte tudi vso njihovo drugo delovanje tudi v digitalnem okolju in na spletu.«
»Navdušil nas je nadzor Gregorja Božiča nad vsemi vidiki Zgodb iz kostanjevih gozdov; s toplo fotografijo, pa tudi s hipnotičnimi zvočnimi posnetki, ki nas potegnejo v atmosferski, zavajajoči svet filma, na meji med fikcijo in resničnostjo, sanjami in spominom. Duh vsakega lika oživi z uvedbo nadrealističnih elementov. Slovenski režiser kaže redko sposobnost konstruiranja kadrov in narativnih struktur, ki dosledno zapeljujejo občinstvo.«
»Kljub priznanjem, ki jih prejemamo doma in v tujini, smo primorani razmišljati o tem, da bi se za preživetje ukvarjali s kakšno povsem drugo, nekulturno panogo. S plaketami in kipci ne moremo plačevati računov, niti načrtovati novih projektov.«
»Letos nam je uspelo, poleg posebne ponudbe za mednarodno knjižno branžo in festivala branja, frankfurtski knjižni sejem na splet pripeljati tudi kot politično platformo in omogočiti, da je potekala nujno potrebna razprava.«
»Glede na to, da se v našem poslu borimo z raznimi stvarmi, tako konkurenco, kar je seveda zelo dobro, tako tudi z različnimi lažnivimi informacijami in predsodki, kar je seveda precej težje, je to potrditev, da delamo prav.«
»Ljudje so me spraševali, zakaj želim povedati zgodbo o običajnih ženskah, ki se zaljubita druga v drugo. In odgovorila sem jim, da mislim, da bi moralo biti mesto v zgodovini tudi za tihe like.«
»Testfilm #1 razsvetli občinstvo tako, da se analitično spopade z eksperimentalnim filmom in z oviro v njegovem golem obstoju, tj. z digitalnim medijem v njegovi sodobni inkarnaciji in tesnem odnosu s trgom, na katerem so svobodni le tisti, ki ga nadzorujejo.«
»Dejstvo je, da kakršni koli odgovori že bodo pridobljeni, so prej za v smeti kot za objektivno podporo za sprejemanje odločitev, ki bi kakor koli vplivale na sedanjo in bodočo politiko ravnanja v Sloveniji.«
»Mislim, da smo se na obeh televizijah v času, ko je epidemija izbruhnila, obnašali zelo odgovorno. Predvsem smo informirali naše gledalke in gledalce o tem, kaj to pomeni, kakšni so zaščitni ukrepi.«
»V informativnem programu TV Slovenija smo v prvi polovici tega leta predvsem zaradi epidemije ustvarili za 700 ur programa več, kot smo ga načrtovali. Ampak mediji nismo PR-služba vlade.«