»Podjetje Home Credit so na Češkem kritizirali zaradi neetičnega in nezakonitega ravnanja. Strankam, ki niso mogle odplačevati posojil, je odvzemalo lastnino.«
»Podjetje je najelo trženjsko agencijo CNB, da je olepševala njegovo javno podobo, dejansko pa je skrbela za to, da je Kitajsko prikazovala v svetli luči.«
»Ko je postalo jasno, da Kellner prevzema podjetje CME, je s svojo ekipo zavrnil namige čeških medijev, da želi s to potezo izboljšati svojo javno in politično podobo.«
»Nakup sklada CME ter povezanih medijskih podjetij v petih evropskih državah bo dopolnil in še dodatno okrepil naše telekomunikacijske posle v srednji in vzhodni Evropi.«
»Želimo si okrepiti naravno povezanost med ustvarjanjem vsebin in njihovo distribucijo, s čimer bomo omogočili nadaljnji razvoj naših telekomunikacijskih in medijskih podjetij.«
»Kljub geopolitični negotovosti ameriško gospodarstvo še naprej raste, zaposlenost in plače se dvigajo, inflacija je zmerna, finančni trgi zdravi, poslovno in potrošniško zaupanje pa ostajata močna.«
»Imamo ambiciozen načrt. Najprej ohraniti položaj na Gorenjskem, nato pa odpreti poslovalnice po vseh večjih slovenskih mestih. V kratkem bomo prisotni v Novem mestu, v Kopru in v Mariboru. Na področju prebivalstva želimo okrepiti tržni delež na 7 odstotkov, prav tako želimo povečati obseg posojil podjetjem.«
»Ni bil naš namen, da postanemo lastnik Hotelov Bernardin. To smo postali, ker lastniki hotelov niso plačevali posojil. Kdaj bomo odprodali to naložbo? Vse je vprašanje časa in cene.«
»S strateškim vstopom skupine MHP v Perutnino Ptuj bo naše podjetje končno lahko uresničilo vse notranje potenciale, ki smo jih razvijali že več let. Prepričan sem, da bo Perutnina Ptuj s pomočjo novega strateškega lastnika, z zavzetostjo zaposlenih, z dobrim sodelovanjem z rejci ter z zvestobo potrošnikov, ki uživajo naše izdelke, lahko presegla svoje dosedanje okvire delovanja v regiji.«
»Veseli nas, da smo sklenili dogovor ter da lahko pričnemo z uresničevanjem naših ambicioznih načrtov, ki prinašajo prednosti zaposlenim, rejcem, lokalni skupnosti ter širši lokalni perutninski industriji.«
»Z združitvijo močnega vodstvenega znanja obeh podjetij ter vlaganjem v nove objekte in tehnologije lahko spodbudimo razvoj proizvodnih lokacij, poglobimo sodelovanje z lokalnimi partnerji ter okrepimo prodajo izdelkov in blagovnih znamk Perutnine Ptuj, hkrati pa krepimo njeno priljubljenost na pomembnih trgih, kjer je prisotna.«
»Iz tega razloga je bil naš cilj poiskati poslovnega partnerja iz iste panoge, ki bo z vlaganji omogočal nadaljnji razvoj Perutnine Ptuj, hkrati pa ji z ohranjanjem obstoječega poslovnega modela in trajnostnega poslovanja dajal zagon, s katerim bi še naprej skrbel za zaposlene, rejce, lokalno skupnost in preostale deležnike.«