»Z ukrepom omejitve prometa smo izboljšali pretočnost tovornega prometa in dolgoročno prevoznikom omogočili zmanjšanje stroškov, ki bi sicer daljši čas nastajali zaradi nepretočnosti.«
»Navedeno omejitev tovornega prometa smo skrajšali za več kot 13 ur od napovedane zapore. Stanje preobremenjenosti železniškega omrežja je nastalo zaradi zapor v tujini, ki so posledica del na njihovih omrežjih.«
»Čeprav so bile v zgoraj omenjenih zaporah na našem omrežju sprva načrtovane popolne zapore, so Slovenske železnice organizirale, da teh ni bilo in je bil zaprt samo en tir določen del dneva, železniški promet je tako vseeno potekal v zmanjšanem obsegu.«
»Nadomestni avtobusni prevozi so najbolj optimalna rešitev v primeru del na železniškem omrežju. Verjamemo pa, da je vsako prestopanje za potnike moteče, zato se jim za nevšečnost opravičujemo.«
»V tem času je v Sloveniji veljal interventni zakon, ki je med drugim glede izvrševanja zaporne kazni uveljavil ukrepe, ki so se izkazali kot učinkoviti že v prvem valu epidemije in so naslavljali težavo prezasedenih zaporskih zmogljivosti.«
»Predvsem z ukrepom prekinitve zaporne kazni in tudi s predčasnimi odpusti s prestajanja kazni zapora in začasnim nepozivanjem sodišč na nastop kazni smo lahko učinkoviteje in v skladu z varnostnimi standardi zasledovali cilj preprečitve širjenja covida-19. Pred uveljavitvijo določb interventne zakonodaje in tudi po izteku veljavnosti teh določb pa so bile zaporske zmogljivosti zopet prezasedene.«
»Seveda izpad bo, res pa je, da smo v istem čolnu. Treba se bo prilagoditi na novo situacijo. Naredili bomo vse, da bomo do konca leta ostali pozitivni, drugo leto pa verjetno spet v boljše čase.«
»Zaporski sistem se še vedno spopada s kadrovsko podhranjenostjo, pa tudi s prezasedenostjo zaporov.«