»Zbor prevoznikov skličemo takrat, ko smo stisnjeni do konca v kot, ko več ne zmoremo, ko nekako ni dialoga z državo, ga ne najdemo. Mi pa postajamo nemočni, nekonkurenčni, izgubljamo trge, ne zdržimo več tega bremena in terjamo od države, da nam ustvari pogoje, da bomo konkurenčni, da bomo obstali na slovenskem trgu, da bomo ostali na evropskem trgu, da bomo preživeli.«
»Država od prevoznikov zahteva zeleni prehod, ki je ključen za trajnosti razvoj, a so do okolja prijaznejše tehnologije za sektor prevozništva trenutno finančno in tehnično težko dostopne.«
»Poudaril je, da ima Slovenija strateško lego, ki bi omogočala razvoj logistike, a se ta potencial zaradi zapletenega umeščanja logističnih objektov v prostor ne izkorišča.«
»Prizadela vas je energetska kriza, zdaj še kriza v Ukrajini. Upam, da se tudi ta kriza čim prej konča. Delamo vse, kar je v naši moči. Ne nazadnje smo ta teden regulirali cene naftnih derivatov. Kot veste, so pri nas pogonska goriva cenejša kot v sosednji Italiji in Avstriji.«
»Tudi država ima dovolj nafte v svojih blagovnih rezervah. Bolj skrb vzbujajoče je, da bi bil uveden embargo na nafto ruskega porekla. To pomeni, da bi morali surovo nafto pridobiti iz drugih držav. Zato moramo nujno diverzificirati dobavo naftnih virov. Na poti v Slovenijo sta sicer še dva tankerja, tako da nafte imamo dovolj.«
»Gospodarstvo mora živeti in dobro poslovati, če želimo govoriti o socialni državi. Upam, da se kriza v Ukrajini čim prej konča in da preprečimo še večjo humanitarno krizo ter gospodarsko škodo.«
»Čas epidemije je bil izjemno težek, vendar smo imeli ves čas podporo ministra. Zelo težko nam je tudi zdaj, saj so trgovci ukinili rabate za nakup goriva prevoznikom.«
»Od SID banke pričakujemo, da bo vloge prevoznikov obravnavala v roku 14 dni ter sredstva namenila predvsem tistim, ki jih je covidna kriza najbolj prizadela. Krediti sektorju prevoza potnikov bi morali biti dodeljeni brez dodatnih garancij. Nujno potrebna je tudi zakonska ureditev nakladanja in razkladanja blaga, ki predstavlja dodatno storitev, ki je naročnik ne priznava. V teh primerih gre za grobo izkoriščanje voznikov, ki nadomeščajo delo skladiščnikov.«