»Vsaka smrt ali poškodba zareže v naša osebna življenja ali življenja bližnjih. A danes pri vsem znanju, ki ga imamo, vemo, da se prometne nesreče in njene posledice da preprečiti. To izkazujejo številne države, ki se zelo približujejo t. i. viziji nič.«
»Spomnimo se tistih, ki so bili poškodovani ali so umrli v prometnih nesrečah, in opozorimo, da lahko prispevamo k temu, da tega ne bo. Od ljudi, ki so šli skozi to travmo, pa črpamo navdih, kako iti v življenju naprej.«
»Najhujše posledice zlasti pri pešcih in vseh drugih izpostavljenih udeležencih v prometu je mogoče preprečevati prav z uvedbo območij umirjenega prometa. Človeško življenje je neprecenljivo, izpostavljenost ranljivih skupin v prometu pa izjemna.«
»Zato na ta dan znova prosimo, naj vsi udeleženci v prometu varnost na cestah jemljejo skrajno resno in odgovorno. Bodimo pozorni do ranljivih udeležencev, odpovejmo se uporabi mobilnega telefona, vožnji pod vplivom alkohola, spoštujmo vozne razmere in predpise, predvsem pa prilagodimo hitrost. Območja umirjenega prometa nam zapovedo prav to: znižajmo hitrost, umirimo tempo, bodimo pozorni.«
»Vzpostavljanje območij umirjenega prometa v okolici šol, vrtcev in spalnih naselij je po besedah Štabe tudi eden ukrepov, za katerega se zavzemajo otroci, ko razmišljajo o prometu.«
»Če se hitrost zniža na 30 kilometrov na uro, preživi pešec, preživi kolesar, če se zgodi nesreča. Pri večjih hitrostih so posledice hujše.«
»Območje z najvišjo dovoljeno hitrostjo 30 kilometrov na uro mora biti območje, kjer vozniki vozil nedvomno ugotovimo, da nismo dobrodošli. Ker je cesta dvignjena, tlakovana, optično ožja in podobno. Mogočih rešitev je veliko.«
»Čeprav čelada ne more preprečiti padca, je edina zaščita, ki lahko prepreči nevarne poškodbe glave, kajti prav udarci z glavo v oviro imajo lahko najhujše posledice.«
»A zelo zaskrbljujoče so najhujše posledice teh prometnih nesreč – letos namreč zaradi neprilagojene hitrosti beležimo že 26 smrtnih žrtev, skoraj toliko, kot v celotnem letu 2020 (27 smrtnih žrtev).«
»Do 20. julija 2021 je bilo kljub manjšemu obsegu prometa v prvem četrtletju ugotovljenih kar 74.522 kršitev s področja hitrosti, to je skoraj 11.000 kršitev več kot v enakem obdobju 2020 (63.614).«
»V AMZS-ju smo prepričani, da kombinacija na vožnjo osredotočenega voznika, ki pravilno uporablja napredne asistenčne sisteme, in ustrezne cestne infrastrukture precej zmanjšuje verjetnost, da tak voznik postane povzročitelj prometne nesreče.«
»V slabših razmerah vožnje, v mraku, megli in močnih nalivih, zmanjšajte hitrost zaradi slabe vidljivosti in dejstva, da se na mokri podlagi zavorna pot podaljšuje. Čeprav se vam mudi, pa ne vozite prehitro. Raje sporočite, da boste prišli pozneje.«
»Za prometno varnost smo odgovorni prav vsi udeleženci v prometu. Če ste opiti, ne sedajte za volan. Naj vozi kdo, ki alkohola ni užival, ali pa uporabite javni prevoz. Skupaj poskrbimo za varnost na naših cestah.«
»Če želimo alkohol spraviti s cest, pa je naša naloga, da ustvarimo blagovno znamko, ki bo še močnejša, ki bo bolj kul in bo imela jasno sporočilo, da alkohol in vožnja ne gresta skupaj.«
»Utemeljena je namreč na šokantni statistiki, po kateri so lani kar 89 odstotkov prometnih nesreč zaradi alkohola povzročili moški.«
»Torej lahko po njenih besedah upravičeno govorimo o ženskah kot boljših voznicah, saj dobrega voznika ne odlikuje natančnost bočnega parkiranja, ampak odgovornost in kultura vožnje, predvsem pa odločitev, da nikoli ne sede pijan za volan.«