»Predlog pravil za uporabo električnih skirojev v Sloveniji, kot so na svoji spletni strani zapisali pri Avto-moto zvezi Slovenije (AMZS), pa je 'pomanjkljiv, nepopoln in premalo natančen.'«
»Glede na povečano uporabo električnih skirojev kot prevoznih sredstev in glede na povečano število nesreč v prometu z navedenimi prevoznimi sredstvi Ministrstvo za finance meni, da je nujno potrebno najti tudi ustrezno rešitev glede vključitve električnih skirojev kot prevoznih sredstev v sistem obveznega zavarovanja v prometu, in je v zvezi s tem že začelo posvetovanja z relevantnimi deležniki.«
»Slovensko zavarovalno združenje tudi meni, da bi morali v povezavi s spremembami direktive obveznost sklenitve zavarovanja AO po zakonu o obveznih zavarovanjih v prometu razširiti tudi na druge vrste vozil, ki se premikajo s pomočjo motorja, ne kot velja zdaj, le za motorna in priklopna vozila, za katera je predpisana registracija.«
»Enkrat bo treba rešiti vprašanje sistemskih storitev, da bomo lahko gradili na razvoju. Če nekdo nekaj nudi, je pošteno, da se to tudi plača, vendar pa cena za to ne sme biti prenesena na končnega uporabnika.«
»Da je primarna regulacija potrebna in nekaj stane, se je strinjal Matej Tonin, ki pa je ob tem ocenil, da te storitve do zdaj nismo plačevali, ker so družbe, ki so to izvajale, kot je recimo Termoelektrarna Šoštanj, imele pozitivne rezultate, zdaj pa imajo izgube, zato bo potrebno plačevanje.«
»Spletna podjetja bi morala nositi odgovornost za uresničevanje standardov o škodljivi vsebini, a bi pri tem moral veljati bolj standardiziran pristop.«
»Verjamem tudi, da bi skupni globalni okvir – namesto regulacije, ki se med državami in zveznimi državami pomembno razlikuje – zagotovil, da medomrežje ne postane razdrobljeno, da lahko podjetniki gradijo produkte in strežejo komur koli ter da so vsi deležni enake zaščite.«