»Feminizem je zavest, da ti ni treba početi stvari, ker se počnejo že od vedno ali ker jih ljudje od tebe pričakujejo. Status quo lahko izzoveš in zabrišeš meje. Lahko izbereš, da boš mama in ne boš hodila v službo ali da boš šefica kake zlobne banke. Lahko se odločiš, da boš spala s toliko ljudmi, kolikor hočeš, ali da je seks precenjen, in se odseliš v kak gozd, kjer boš v samoti preučevala družbene sisteme kake redke vrste mravlje. Karkoli ti dogaja.«
»Mislim, da sem v zadnjih letih ugotovila, da svojo vrednost še vedno v veliki meri pogojujem s tem, koliko si me moški želijo. Če odraščaš kot ženska v heteroseksualnem svetu, se je težko otresti prepričanja, da je ultimativni atribut sprejetosti to, da se moškim zdiš privlačna.«
»Mislim, da je pozitivna stvar, če si priznamo, da je mizoginija še vedno problem in ni nikoli zares izginila. Beseda feminizem je seveda pridobila na priljubljenosti, in podjetja bi rada zaslužila z njo - morda je zaradi vsega tega izgubila del moči, ampak kljub temu sem presrečna, da se mlade ženske danes identificirajo kot feministke. Odpiranje vrat, za katerimi je zavest, da 'feminizem' ni grda beseda, lahko k večji ozaveščenosti o sistemih zatiranja, proti katerim bi se vsi morali boriti.«
»Absolutno! Zame 'feminističen seks' pomeni zavedanje vloge, ki jo je v naših spolnih življenjih igrala mizoginija. Ogromno ljudi je v času odraščanja nezavedno ponotranjilo cel kup lažnih prepričanj o seksu - da je spolna sla nekaj, česar se je treba sramovati, da so nekatere oblike spolnosti moralno boljše in pomembnejše od drugih, da naša telesa niso vredna užitka, če ne ustrezajo točno določenim estetskim merilom. Feministično seksati pomeni analizirati vsa ta prepričanja in si dati dovoljenje za tako spolno življenje, kakršno si želiš imeti.«
»Ampak ta seks… mislm, to je blo čisto nekaj drugega! Z Alijem sva počela stvari, k jih nisem še nikol. Ful je blo … sploh ne znam razložit, kaj je to blo … Sto let je trajal, božal me je, šepetal mi je na uho … fak … tko se je gibal po mojem telesu, k da bi plesal. V nekem trenutku je začel prepevati, da mi je začelo vibrirati celo telo. Ko mi je pršlo, so se mi kar solze ulile, uf, neverjetno močna sprostitev celga telesa … in vsega, kar sem. Preplavila me je ena čist nora energija.«
»Tega optimiziranja je zdaj čisto preveč. Kako optimizirati hrano, kako optimizirati gibanje, kdaj gledati svetlobo itd. To je zdaj tak velik trend, predvsem med mladimi. Meni pa zelo manjka ta del, koliko sem v stiku s svojimi primarnimi čustvi, ki sem jih odrezala od sebe.«
»Seks lahko spiritualno in duhovno doživetje. Tudi tukaj obstaja veliko enega balasta in konstruktov. Lahko dobimo en kup idej, ki jih poskusimo le izvesti. Lahko pa se v to podamo z eno veliko odprtostjo, radovednostjo, raziskovanjem. Skozi seksualnost se nam čustveno in duhovno lahko zelo veliko odpira.«
»Himen je pogosto ovalne oblike, lahko je tudi drugih oblik, pri večini deklet in žensk pa je to zelo tanka membrana, ki obdaja vaginalno odprtino. Nimamo nobenih resnih študij o rezultatih rekonstrukcije devištva, o morebitnih zapletih, zadovoljstvu ženske, pa tudi, ali je cilj operacije dosežen, torej ali zagotavlja krvavitev med spolnim odnosom.«
»Res je blo grozno, vsakič, k sm se stuširal, je blo v odtoku več las. Čist sm se zaprl vase, nisem se hotu družit, tko, to je res načel mojo samozavest. K me je pa še Nejc spet pustu, sm se pa čist zlomu. Počutu sm se grdga, starga, neprivlačnega.«
»V zadnjih treh desetletjih, zaznamovanih s prehodom iz socializma v kapitalizem, vojnami na Balkanu, kulturno kolonizacijo Vzhoda ter nedavno z resnimi učinki globalnega segrevanja, prične sodobna umetnost tudi skozi seksualnost obravnavati dimenzije političnega v osebnem in vsakdanjem življenju.«
»Od devetdesetih dalje se umetnost, ki obravnava področje seksualnosti, 'navezuje na feministično teoretsko polje ter kvir študije in postane z namenom emancipacije najrazličnejših oblik seksualnosti in izrazov spola prostor reprezentacije množičnosti identitet in dejavna platforma za doseganje sprememb, še zlasti v pogledu dekonstrukcije patriarhalnih pojmovanj ženskosti in hetero normativnih razumevanj spolnosti.'«
»Začasnost in hipnost sodobnega časa nagovarja tudi polje umetnosti, priča smo raznoliki umetniški produkciji, ki reflektira sodobne zagate seksualnosti in se dotika novih konceptov intime, raziskuje vpliv ideologije izbire, porast spolnih parafilij in novih oblik fetišizma, obravnava se nasilje nad drugim ter z oblikovanjem spletne identitete vstopa v polje seksualnih portalov in internetne pornografije.«