»Gospa, tega se ne splača popravljati. Raje vzemite novega, imamo ravno super akcijo!«
»Zagotovo bi šla na servis in se pozanimala, kakšne so možnosti.«
»Nabavna cena tega telefona je med 250 in 300 evrov, popravilo bo stalo okoli 70 evrov, to je tretjina cene.«
»Če pa je stroj višjega cenovnega razreda, potem se odločijo za popravilo.«
»Proizvajalci na ta način ‘poskrbijo’, da izdelke lahko popravijo le njihovi pooblaščeni serviserji.«
»Končni cilj ureditve je, da bi Pošta sama skrbela za vzdrževanje motorjev prek svojih služb.«
»Zaradi tega so na Pošti vselej opozarjali, da ni veliko primerov, kjer bi računi presegali mesečni pavšal, ker pač v uradnih evidencah ta popravila pri prijateljih niso bila zajeta.«
»Ni mogoče težav, ki se kopičijo več let, urediti čez noč.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju