»Žal pa ugotavljamo, da uporabniki teh navodil pogosto ne preberejo in pričakujejo, da bo postopek aktivacije smsPASS z obiskom prijavne službe samodejno zaključen, kar pa ni mogoče, saj uporabnik nima registrirane telefonske številke, ki je nujna za uporabo smsPASS.«
»Ti po naših informacijah opuščajo izvajanje prijavne službe smsPASS, kar pa je razumljivo, saj je po eni strani manjši obseg cepljenj, obenem pa se je v primerjavi z mesecem junijem bistveno zmanjšal tudi naval uporabnikov za pridobitev smsPASS-a, kajti cepljene osebe dobijo digitalno covidno potrdilo tudi v tiskani obliki na dom.«
»Ker cepilna mesta niso bila opremljena z informacijsko opremo za vnos podatkov in se je zato izvajal le njihov zajem, je sicer pri manjšem številu uporabnikov prišlo do zajema nepopolnih podatkov, a smo take primere večinoma uspešno rešili s kontaktiranjem uporabnika bodisi že prijavne službe bodisi MJU-ja.«
»Iz dneva v dan je večji naval, veliko težje je priti do upravne enote, predvsem do številke za naročanje, prav tako je v tem mesecu porast najmanj dvakratni. Aprila smo imeli 2500 strank, zdaj jih imamo že 6000.«
»Gre za postopno uvajanje tega sistema. Zavedati se moramo, da v ta proces na številnih točkah vstopajo javni uslužbenci, ki to opravljajo poleg svojega rednega dela. Ta trenutek imamo že odprtih približno 60 dodatnih točk in jih iz dneva v dan širimo. V teh dneh bomo odprli tudi točke na območnih enotah zavoda za zdravstveno zavarovanje, dogovarjamo se tudi s Pošto Slovenije.«
»Po navodilih sem ju za zadnji korak te avtentikacije poslal na cepilni center z vsemi dokumenti. Danes dopoldne pa sta me poklicala, da tam nimajo nobenih informacij o tem, da bi tam potrjevali to elektronsko identiteto.«