16. marec 2019
»Pomembno je, da potrošnik pakete primerja med seboj, ne samo znotraj iste banke, ampak med posameznimi bankami, saj tu lahko prihaja do ogromnih razlik.«
Marko Tretnjak z Zveze potrošnikov Slovenije svetuje potrošnikom pri primerjavi bančnih paketov.
11. marec 2019
»Vsekakor priporočamo tistim, ki imajo željo, možnost, sposobnost, da uporabljajo elektronske storitve. Pozivamo pa tudi banke, da tudi ta plačila na okencih ohranijo na nekih razumnih ravneh.«
Alina Meško je pozvala k uporabi elektronskih storitev in k ohranitvi razumnih ravni plačil na okencih.
11. marec 2019
»Tukaj menimo, da bi cene morale biti dostopne tudi tistim, ki elektronskih načinov ne morejo, ne želijo, kakor koli, nimajo možnosti uporabljati.«
Alina Meško izraža mnenje glede dostopnosti cen za tiste, ki ne morejo uporabljati elektronskih načinov plačevanja.