»Zavedamo se, da naš čaka veliko dela. Naš cilj je, da s pripadajočo vinorodno okolico, turističnimi ponudniki in bogato kulturno dediščino postanemo prepoznavna turistična destinacija. Prepričana sem, da bo grad Borl ponovno postal steber turizma naše regije.«
»Kar nekaj dogodkov je že tradicionalnih, nekatere v Brdih organizirajo že več kot 20 let.«
»K nam prihajajo bodisi ekipe bodisi kulturni ustvarjalci oziroma drugi gostje iz cele Evrope, pri nekaterih lahko tudi širše, z drugih celin.«
»Na ta način bogatimo ponudbo v teh mesecih, ko ne govorimo še o visoki turistični sezoni, na ta način polnimo svoje kapacitete, spodbujamo prodajo lokalnih izdelkov in pridelkov.«
»Po drugi strani pa resnično promoviramo Brda in zato se mogoče kdo od gostov odloči, da pride k nam, če ne v tem času, pa pozneje v poletnem oziroma jesenskem času.«
»Grafični odtis delamo na podlagi matrice Zore Stančič, na slovenski ali italijanski časopisni papir, da ga nekako umestimo v vsakdanje življenje. Odtis je vsakič drugačen.«
»Prišli smo do točke, ko se lahko dobro razlikujemo od tekmecev. Nemci cenijo našo raznolikost na majhnem območju – hitro so lahko na različnih koncih in užijejo različne izdelke.«
»Pomembno bomo podprli podjetništvo ter raziskave, razvoj in inovacije v vrednosti 90 milijonov evrov, za energetsko učinkovitost bomo namenili 51 milijonov evrov, rokodelstvu bodo letos prvič namenili finančne podpore v višini 1,3 milijona evrov.«
»100.000 evrov dodane vrednosti na zaposlenega je ambiciozen cilj, ki pa je po našem mnenju dosegljiv, a le, če ga kot svojega iskreno vzamejo vsi deležniki, ki so del tega procesa, tako podjetja z njihovimi zaposlenimi, družba kot celota kot državni aparat.«
»Lani smo uspešno zaključili kohezijsko obdobje 2014–2020, uspešno smo počrpali 99 odstotkov sredstev. V celotnem osemletnem obdobju smo iz tega naslova investirali 848 milijonov evrov, sofinancirali smo več kot 20.000 projektov, kar se nam zdi dobra številka.«
»To nikakor ni pravi pristop naslavljanja vedno večjega obiska. S tem ko samo dvignemo ceno svoje storitve, ne dvignemo pa tudi kakovosti storitve, lahko sprožimo veliko negativnih odzivov, veliko negativnih izkušenj gostov, kar pa v digitalni dobi lahko zelo hitro prileti nazaj kot bumerang.«
»Dvigovanje cen je primeren mehanizem takrat, ko nadgrajujemo svojo ponudbo, ponujamo nekaj drugačnega, neko ekskluzivnost. Na ravni destinacije kot celote pa je treba stvari razvijati zelo usklajeno in zelo premišljeno.«
»Če prebirate spletne komentarje ljudi, ki so se skušali po Sloveniji premikati z vlaki ali pa z drugim javnim prevozom, ugotovite, da je veliko nezadovoljstva. Predvsem kolesarji imajo izjemne težave. Ob tem vozni redi in komunikacija niso dobri, velikokrat informacije niso zadostne, ljudje jih ne razumejo.«
»Če je torej Slovenija dnevna soba, kamor prihajajo turisti na obisk, na tak način lažje razmišljamo, česa bi si želeli in česa si ne želimo, da se dogaja v naši dnevni sobi.«
»V Sloveniji imamo za to res še vedno ogromno priložnosti. Imamo celo vrsto zelo zanimivih destinacij, ki niso tako turistično oblegane, ki imajo prostor in res lahko razvijajo bolj butično ponudbo z drugačnimi doživetji.«
»Razlog za dopolnitev pogojev je v praksi nekaterih delodajalcev, da delavce odpuščajo za nekaj mesecev in jih potem ponovno zaposlujejo.«