»Nas na ta način spodbudi, da v čim večji meri ohranimo fenomen tega, kaj pomeni, preden izgubi občutek za to in svojo človeško čutnost vnesemo v drugo entiteto, v umetno inteligenco, sicer bo težko ločiti, katera čutnost, človeška ali postčloveška je pristna.«
»V čutenju umetne inteligence bo človek potreben kot katalizator in bolj ko bo umetna inteligenca napredovala v čutenju, bolj bodo ljudje potrebni kot bistveni mediji za nadaljnji razvoj umetne inteligence – do točke, ko bo vloga ljudi odveč.«
»Ta projekt predstavlja pomemben primer, kako je mogoče obrt in s tem nesnovno dediščino povezati z digitalnimi orodji in kako lahko ta orodja uporabimo za demokratizacijo dostopa do tehničnega znanja.«
»Apofenija je strukturirana kot organizem oživljajočih celic, ki odpira prostor prihodnosti, kot prostor brez človeka, v katerem umetna inteligenca svojo namenskost osmišlja skozi pozabljene podobe trajanja, minevanja in bivanja.«
»Moment uprizoritveni dogodek razume kot zavezo, da se srečamo v skupnem prostoru ob istem času. Govorimo o realnih fizičnih prostorih, o živi prisotnosti. Apofenija/1 izziva to pozicijo.«
»KonS.mb si je v kontekstu razvijanja izobraževalnega ekosistema in delavničarskega vozlišča v mestu ob Dravi oziroma v kontekstu raziskovalnega laboratorija za robotiko in urbano transformacijo želel graditi mostove, iskati sodelovanja in povezovanja ter soustvarjanja novih prostorov s čim več lokalnimi deležniki in institucijami znanja, kulture, umetnosti in gospodarstva.«
»To je zelo resen problem v znanosti, govoriva o 'pozitivni pristranskosti,' kjer se znanstveniki podzavestno izogibajo tistim vprašanjem in dejavnostim, kjer čutijo, da je tam lahko kaj neprijetnega.«
»Konkretno me zelo zanima umetna inteligenca na področju dokazovanja izrekov, kjer se ukvarjam z 'dokazovalnimi pomočniki' in vprašanjem, kako bi nam računalniki pomagali pri odkrivanju novega matematičnega znanja.«
»Leonardov slog je še posebej težko ujeti zaradi razširjene uporabe chiaroscura, tehnike slikanja, pri kateri se oblike oblikujejo neposredno iz barve, namesto da bi imeli predhodno risbo, ki se nato kolorira.«
»Odločili smo se, da oživimo sijaj italijanske renesanse in poustvarimo portrete v slogu velikih mojstrov preteklosti z najnovejšimi in izpopolnjenimi tehnologijami umetne inteligence.«
»Raziskovanje Leonardovega dela je bilo razmeroma preprosto, saj smo imeli v Firencah pri roki veliko virov, od kustosov, knjig in člankov do akademskih raziskav.«
»Naknadno smo prejeli sredstva nekaterih kulturnih društev v Vinciju, mestu v Toskani, kjer se je rodil Leonardo Da Vinci. Trenutno iščemo dodatna sredstva za razširitev projekta.«