»festival reportažne, dokumentarne fotografije, leta 2014 pa so ga z novo, mlado ekipo razširili v festival fotografske umetnosti. To ni nujno fotografija, lani smo denimo razstavili zvočno umetniško instalacijo štirih zvočnikov v prazni sobi.«
»Mladi razmišljamo interdisciplinarno, ker živimo v svetu, ki je interdisciplinaren: prepletamo video, 3D, internet itd. Živimo v svetu podob, vizualij, ki jih lahko pregibaš, premešaš, predelaš, preoblikuješ v kipe, instalacije, zvočne slike. Ko smo se odmaknili stran od fotografije, smo odprli polje vseh teh kreativnosti, nepričakovanih položajev, iz katerih lahko umetnik dela izkušnje, instalacije, performanse.«
»Morda z manj (teoretske) obremenjenosti do lastne pisave in z manjkajočo samorefleksijo, kajti zdi se, da prav notranja svoboda in distanca do sebe kritično določata status 'nesocializirane' performans-kritike.«
»Inštrumenti in elementi, ki proizvajajo zvok, so skozi podvojitev, odtegnitev in odtujitev njihove funkcije soočeni z lastno nezmožnostjo – ali pa gre nemara za njihovo ohranitev in poveličanje skozi zamrznitev?«
»Beremo jih lahko kot koncentrične kroge ali pa kot krožnico, ki v spirali navidezno izginja v neskončnih razsežnostih prostora, s čimer spominja na simbolno predstavitev časa.«
»Priznavam, da v resnici obstaja veliko razhajanje znotraj moje industrije, ki daje prednost belcem, cisspolnim igralcem in da ni vsak igralec dobil enakih priložnosti, pri katerih sem bila sama privilegirana.«