»Slike Sama Perparja so napolnjene z igrivim nabojem prostodušne in snovno bogate kreativne moči, ki v sebi skriva tudi veliko mero discipline in izvežbane slikarske veščine, pri delu v ateljeju strnjene v eruptiven slikarski ritual.«
»Najraje si zamišljam svoje slike neuokvirjene ali obratno celo pretežko uokvirjene v kakšnih natrpanih, slabše osvetljenih prostorih, kjer jih je potrebno kar najti, ali pa v masivno opremljenih in urejenih sobah. Ne delam slike za dvorane z visokimi stropi, ne maram retoričnih ali dekorativnih slik.«
»Trdo delamo za razvoj klasifikatorjev, ki nam lahko pomagajo samodejno zaznati vsebino, ki jo ustvari umetna inteligenca, tudi če vsebini manjkajo nevidni označevalci. Hkrati iščemo načine, kako bi otežili njihovo odstranitev ali spreminjanje vodnih žigov.«
»Ljudje in organizacije, ki želijo aktivno zavajati ljudi z vsebino, ustvarjeno z umetno inteligenco, bodo iskali načine, kako se izogniti zaščitnim ukrepom, ki so vzpostavljeni za odkrivanje takšne vsebine. V naši panogi in družbi na splošno bomo morali še naprej iskati načine, kako ostati korak spredaj.«
»V tem času pričakujemo, da bomo izvedeli veliko več o tem, kako ljudje ustvarjajo in delijo vsebino z umetno inteligenco, kakšna vrsta preglednosti se ljudem zdi najdragocenejša in kako se te tehnologije razvijajo.«
»Ob tem, ko vame prihajajo podatki, ki se kot nekakšen (računalniški) virus vseskozi podvajajo in množijo, se razmnožujejo in fantazmagorično občujejo, da zagotovijo želeno produkcijo, reprodukcijo svojemu gospodarju.«
»Umetnica nam s svojimi deli, iz katerih sta razvidni nagnjenost h geometričnosti in materiji, s pomočjo rje, chiaroscurov in simbolnih oblik predstavlja usedine zgodovine ter spominov, pa tudi možne sugestije prihodnosti.«
»Vsako delo, ki ga dobimo v obravnavo, najprej natančno pregledamo. Pristop je vedno enak. Vsako sliko je vedno treba najprej natančno pregledati in analizirati z različnimi naravoslovnimi metodami. Pri mojstrovinah, kot je ta, uporabimo absolutno vse metode, ki so nam na voljo tako v tujini kot doma. Tako pridobimo podatke, na podlagi katerih pripravimo konservatorsko-restavratorski načrt, ki pa ga med samim delom po potrebi prilagajamo sprotnim ugotovitvam.«
»Bile so izjemno trdovratne, na predelih poškodb slikovnih plasti, in so zaradi neprimerne tehnologije popolnoma potemnele. To pomeni, da so bili na predelih svetlih tonov črni madeži. Najverjetneje niso poznali metode, s katero bi potemnele retuše in preslikave varno odstranili, zato so najeli takrat že uveljavljenega slikarja Cosroeja Dusija, ki je sliko preslikal na način, da ni izgubila Carpaccievega značaja.«