»Obe deli prek različnih vidikov osvetljujeta materinstvo in ponujata razmislek o partnerskih razmerjih, družinskih odnosih ter raznolikosti vlog sodobne ženske.«
»Vsaki ustvarjalki, ki nastopa v filmu, smo namenili en snemalni dan, in prav vsaka se me je dotaknila. Čedalje srečnejša sem postajala in čedalje bolj sem čutila, kako pomembno je, da te ženske dobijo svoj glas tudi v filmu. Želim si, da bi se s tem poklonili vsem prejemnicam nagrade mira – ne le zato, da širimo glas o tej posebni nagradi, temveč tudi zato, ker ustvarjamo dragocen arhiv za prihodnje generacije.«
»Imamo v vseh agregatnih stanjih duše glas. Včasih se mora skriti, včasih uporabiti šifre, pogosto je ujet v kamen, najdemo ga pod zemljo in na nebu. Glas moje duše je glas vseh, ki živimo polnokrvno, in je glas, ki ne more ždeti v tišini, ki ne zna onemeti pred obrazi krutosti človeka. Je glas, ki umolkne skupaj z vesoljem. In nič prej.«
»Dixov cikel zdel izjemno primeren. Čeprav se navidezno naslanja na Matejev evangelij, gre v resnici za pripoved o nacizmu, vojni in trpljenju, ki ga je Dix kot vojak izkusil na frontah obeh svetovnih vojn.«
»Dalí se je s svetopisemskimi motivi ukvarjal skozi prizmo barvite nadrealistične simbolike, pogosto v povezavi z mistiki, kot je sv. Janez od Križa, in literaturo, kot je Miltonov Izgubljeni raj.«
»Njuna dela kljub različnosti – Dixove temne, ekspresivne risbe in Dalíjeva nadrealistična, skoraj vizionarska poetika – povezuje skupna duhovna os, ki presega umetnost: vera, trpljenje, odrešenje in pričevanje časa.«