»Ko imamo opravka z virusom, ki kaže tako veliko stopnjo prenosljivosti, in glede na to, da so v Izraelu in Belgiji okužbo odkrili pri potnikih, ki sta predtem potovala, je jasno, da nas bo ta različica kmalu preplavila.«
»Ne morem dovolj poudariti: prvič, če še niste prejeli poživitvenega odmerka, pojdite ponj. Ne morem v zadostni meri poudariti, kako pomembno je cepljenje za tiste, ki se še niso cepili. To bom ves čas ponavljala, kajti resnica ostaja ista: cepiva so varna, brezplačna in rešila vam bodo življenje.«
»Vemo, da bi mutacije lahko povzročile nastanek in širjenje še bolj skrb vzbujajočih različic virusa, ki bi se lahko v nekaj mesecih razširile po vsem svetu.«
»Vloga Atlasa je zato izjemnega pomena, saj zagotavlja skupne standarde, operativno izmenjavo in skupna usposabljanja protiterorističnih enot v EU-ju.«
»Ker je usposabljanje uslužbencev organov pregona skupna odgovornost vseh držav članic in pristojnih institucij Evropske unije, smo veseli, da agencija deluje kot povezovalni člen in zagotavlja prenos veščin, znanj in kompetenc za uspešno spopadanje z vsemi varnostnimi izzivi.«
»Vsaka smrt ali poškodba zareže v naša osebna življenja ali življenja bližnjih. A danes pri vsem znanju, ki ga imamo, vemo, da se prometne nesreče in njene posledice da preprečiti. To izkazujejo številne države, ki se zelo približujejo t. i. viziji nič.«
»Spomnimo se tistih, ki so bili poškodovani ali so umrli v prometnih nesrečah, in opozorimo, da lahko prispevamo k temu, da tega ne bo. Od ljudi, ki so šli skozi to travmo, pa črpamo navdih, kako iti v življenju naprej.«
»Najhujše posledice zlasti pri pešcih in vseh drugih izpostavljenih udeležencih v prometu je mogoče preprečevati prav z uvedbo območij umirjenega prometa. Človeško življenje je neprecenljivo, izpostavljenost ranljivih skupin v prometu pa izjemna.«
»Zato na ta dan znova prosimo, naj vsi udeleženci v prometu varnost na cestah jemljejo skrajno resno in odgovorno. Bodimo pozorni do ranljivih udeležencev, odpovejmo se uporabi mobilnega telefona, vožnji pod vplivom alkohola, spoštujmo vozne razmere in predpise, predvsem pa prilagodimo hitrost. Območja umirjenega prometa nam zapovedo prav to: znižajmo hitrost, umirimo tempo, bodimo pozorni.«
»Vzpostavljanje območij umirjenega prometa v okolici šol, vrtcev in spalnih naselij je po besedah Štabe tudi eden ukrepov, za katerega se zavzemajo otroci, ko razmišljajo o prometu.«
»Če se hitrost zniža na 30 kilometrov na uro, preživi pešec, preživi kolesar, če se zgodi nesreča. Pri večjih hitrostih so posledice hujše.«
»Območje z najvišjo dovoljeno hitrostjo 30 kilometrov na uro mora biti območje, kjer vozniki vozil nedvomno ugotovimo, da nismo dobrodošli. Ker je cesta dvignjena, tlakovana, optično ožja in podobno. Mogočih rešitev je veliko.«
»Kdor ni izkušen, kdor ne pozna nevarnosti ture in kdor nima opreme, ali pa je ne zna uporabljati, naj se ne loteva težkih tur ali pa naj angažira licenciranega gorskega vodnika. Razmere so ponekod že zimske in zahtevajo uporabo alpinistične opreme ter določenih znanj in izkušenj.«
»Geografsko gledano, je Zahodni Balkan sestavni del naše celine. Čeprav še ni vključen v našo politično in gospodarsko unijo, obstajajo nekatera področja, kot sta varnost in migracije, kjer bi morali to regijo že obravnavati kot del našega skupnega upravljanja.«
»Ne moremo dovoliti, da se člani kongresa šalijo iz tega, da bi se morili med seboj. To je ogrožanje varnosti izvoljenih predstavnikov, kakor tudi žalitev za ustanovo kongresa.«
»V strateškem kompasu se daje večja vloga kibernetskemu prostoru in vesolju, glavni izzivi pa seveda ostajajo v Rusiji, Kitajski in podnebnih spremembah.«
»Zelo jasno smo povedali, da EU s strateškim kompasom ne tekmuje z Natom. Naš cilj ni podvajanje organizacij, ni podvajanje nekih struktur, ampak je ključni cilj izgradnja zmogljivosti.«
»S svojo dolgo zgodovino človeških vesoljskih poletov je nepredstavljivo, da bi Rusija ogrozila ne le ameriške in mednarodne partnerske astronavte na ISS-ju, ampak tudi lastne kozmonavte in kitajske tajkonavte na kitajski vesoljski postaji.«