»Razumem, da so pacienti, ki imajo težave, da so zaskrbljeni, zafrustrirani, da mogoče pričakujejo več, kot jim lahko nudimo v danem trenutku, ampak pristati na to, da je nasilje kakršna koli rešitev težave, ni dopustna.«
»Upam, da bo takšna sprememba kazenskega zakonika nekoliko zmanjšala nasilno ravnanje v zdravstvu in omogočila tako zdravstvenim delavcem kot ljudem, ki sistem uporabljajo, varno, mirno obravnavo takrat, kadar zdravstvo potrebujejo.«
»Vsi zdravstveni delavci še kako ločimo, kdaj je nasilje tudi del bolezenskega stanja, in se zavedamo, da je to del, ki ga moramo obvladovati, kadar pa to preide v druge dimenzije, zagovarjamo ničelno toleranco do nasilja.«
»Akcija ne bo rešila težav s čakalnimi dobami v zdravstvu, je pa prikaz 'nekega etičnega ravnanja zaposlenih o tem, kako pristopiti sistemsko in pokazati možne rešitve, kako na vsaj krajši rok reševati težave'.«
»Največja vrednost akcije je v njenem sporočilu, v njeni simbolni vrednosti. Z njo smo pokazali, da nam zdravstvenim delavcem ni vseeno, da smo tukaj zaradi bolnikov in da si želimo še boljši sistem, kot ga imamo.«
»Mogoče je stanje še slabše, kot je bilo v času epidemije koronavirusa. Številni zaposleni se namreč zaradi izčrpanosti in velikih obremenitev odločajo za zaposlovanje zunaj zdravstva.«
»Najraje bi imele samo jutranji urnik od sedmih do petnajstih, ne bi delale ob koncu tedna, ne bi delale nočnih izmen, ne bi nadomeščale v drugih ambulantah. So zahtevni ti novi, ki prihajajo.«