»Kdor koli, koalicija ali opozicija, ki predlaga rešitev, ki bi jo sicer lahko vsaka pravna oseba podprla, po drugi strani pa tak predlog ne ponuja odgovorov, kje bomo dobili sredstva, ki bodo na račun tega umanjkala za vse druge stvari, je zame neresen.«
»Zaradi mnogih pravnih in vsebinskih nedoslednosti v sicer kratki noveli zakona o zdravstvenem varstvu in zdravstvenem zavarovanju z devetimi členi, zaradi odsotnosti argumentov v oceni stanja, zaradi odsotnosti obrazložitev potreb po drugačnem pravnem urejanju področja, zaradi opustitve mednarodnih primerjalnih ureditev področja, zaradi nejasnih in tudi neizvedljivih določb novele in zaradi neskladnosti novele z določbami resolucije o normativni dejavnosti se ob branju novele ni moč izogniti vtisu o njeni nestrokovni in površni pripravi.«
»Spoštovani minister, ker za tako drastičen premik sedanjega sistema zdravstvenega varstva k zastarelemu in neučinkovitemu državno vodenemu sistemu zdravstvenega varstva niste predstavili nobenih argumentov, ker niste predložili nobene analize učinkov predlaganih sprememb, ker za spremembe nimate soglasja Ekonomsko-socialnega sveta in prav tako ne soglasja javnosti, predlagam v imenu stranke DeSUS, da predlog zakona umaknete iz nadaljnjega postopka njegovega sprejemanja.«
»Da bi zagotovili varnost državljanov in večjo odpornost EU-ja na prihodnje izredne zdravstvene razmere, potrebujemo boljše usklajevanje, intenzivnejšo izmenjavo ustreznih podatkov, dobro načrtovanje in sposobne organe EU-ja.«
»Gre za povsem očitno maščevanje sindikatom za javno izraženo kritiko vlade zaradi ignorance socialnega dialoga pri pripravi in sprejemanju zakonodaje, gre za maščevanje skupščini ZZZS-ja kot najvišjemu organu upravljanja zdravstvenega zavarovanja za odklonilno stališče do predloga socialne kapice in ne nazadnje za željo omejitve avtonomije ZZZS-ja.«
»Tradicija tudi drugih evropskih sistemov je, da sredstva, zbrana s prispevki, upravljajo reprezentativni predstavniki delavcev in delodajalcev. Ni torej presenetljivo, da gradivo predloga zakona primerjalne ureditve preprosto ne vsebuje.«
»Tam, kjer delavci prispevajo polovico denarja, legitimne in legalne predstavnike njihovih interesov izključujejo iz nadzora in odločanja o ključnih stvareh. Gre za sistematičen izbris in poskus popolne marginalizacije sindikatov v naši družbi.«
»Da se v zakon o zdravstvenem varstvu in zdravstvenem zavarovanju vpiše pravica do obnovitvene rehabilitacije, ki jo imajo poleg drugih najhuje gibalno oviranih invalidov tudi para- in tetraplegiki, da se odpravi diskriminacija med invalidi, ki jo je povzročilo sprejetje pokojninskega zakona leta 1993, in da se zagotovi stabilno financiranje naših posebnih socialnih programov in delovanja.«
»Sobivanje ob otroku je zelo naporno, kajti starši takrat potrebujejo bolniški stalež, saj v bolnišnico že pridejo utrujeni, kajti bolezen se ne začne v bolnišnici, ampak že prej.«
»Dokazano je, da je anksioznost otrok in staršev ob sobivanju manjša in je potem sodelovanje pri zdravljenju večje.«
»Strošek bivanja je približno 20 evrov na dan in če je ležalna doba 14 dni, je to ekstremen strošek, ki ga starši ne zmorejo.«
»Pravico do nadomestila plače pridobi starš samo na podlagi potrdila izvajalca zdravstvene storitve, da je ob otroku sobival, prespal in ni treba, da zaradi tega obišče otrokovega pediatra.«
»V debati je bilo razbrati, da se obe strani – sindikalna in delodajalska – nagibata k celostni obravnavi in prenovi zakona o zdravstvenem varstvu in zdravstvenem zavarovanju.«
»ESS vrednota in posvetovalni organ za državo. Mora se slišati vse tri strani, ne pa, da se skače mimo vrst in zakone sprejema mimo ESS-ja.«