»To je dolgoročno partnerstvo, ki temelji na spoštovanju tradicije, obnovi in rasti. Naš cilj je nadaljnji razvoj blagovnih znamk, tehnološka modernizacija in širitev na nove trge ob ohranjanju prepoznavne kakovosti, ki jo slovenski potrošniki poznajo in cenijo.«
»Gorenjka in Šumi sta močni slovenski blagovni znamki, s katerima so povezane generacije slovenskih, pa tudi potrošnikov v regiji. Zadovoljni smo, da smo našli partnerja, ki bo nadaljeval vlaganja in razvoj blagovnih znamk Šumi in Gorenjka ter tako ohranil njuno vrednost.«
»To je dolgoročno partnerstvo, ki temelji na spoštovanju tradicije, obnovi in rasti. Naš cilj je nadaljnji razvoj blagovnih znamk, tehnološka modernizacija in širitev na nove trge ob ohranjanju prepoznavne kakovosti, ki jo slovenski potrošniki poznajo in cenijo.«
»Gorenjka in Šumi sta močni slovenski blagovni znamki, s katerima so povezane generacije slovenskih, pa tudi potrošnikov v regiji. Zadovoljni smo, da smo našli partnerja, ki bo nadaljeval vlaganja in razvoj blagovnih znamk Šumi in Gorenjka ter tako ohranil njuno vrednost.«
»Vsaka naložba, s katero lastniki dvigujejo konkurenčnost, je dobro tako za podjetje kot za zaposlene, ne nazadnje pa tudi za državo.«
»Žito je pomemben del skupine Podravka in slovenskega gospodarstva, našo ambicijo po nadaljnjem razvoju in rasti pa najbolje potrjuje načrtovanih deset milijonov evrov naložb v našo pekarsko dejavnost.«
»Zaradi nadaljevanja negativnih vplivov na poslovanje je vstop v proces prestrukturiranja nujen, da bi s tem postavili temelje za okrevanje dobičkonosnosti in zagotovili dolgoročno vzdržnost poslovanja.«