»Nizkocenovni trgovci takšna živila večinoma postavijo na običajna mesta, a ne na policah ne na živilih ni jasno označeno, da gre za živila pred iztekom roka uporabnosti, kar ni najboljša praksa.«
»Prihaja do totalnega izkrivljanja, stvar je nekorektna, nepoštena. Res trgovci naročijo za 200 kilogramov, v trgovine dajo po takšni ceni, popisovalci pridejo in vsi so srečni.«
»V tem ne vidim smisla, težko bi rekla, od kod takšna cena, kdo je takšno ceno popisal. Cene, ki jih potrošniki vidijo, so cene, po katerih trgovina prodaja izdelke.«
»Mit, da so mobilni telefoni v prvi vrsti namenjeni mladim, smo na delavnicah poskušali razbiti in večinoma so se tudi starejši odločili za namestitev aplikacije VešKajJeš. Presenečeni so bili, da je ni težko uporabljati, in veseli, da jim bo v pomoč pri nakupih v trgovini.«
»Mladi so bili najbolj presenečeni nad slabšimi hranilnimi sestavami živil, ki so na veliko oglaševana na družbenih omrežjih in ki jih oglašujejo predvsem spletni vplivneži. Pri skeniranju črtne kode teh živil je na semaforju zasvetila rdeča, mladi pa so s tem dobili vpogled v slabšo kakovost teh živil.«