»Strah je zelo dobrodošlo orodje v rokah vseh tistih, ki želijo, da se nič ne spremeni.«
»Glasovanje za ni samo glas za pomoč vsem tistim, ki trpijo in njihovim svojcem, ni samo glas za pravico vsakogar do svobode izbire ob koncu življenja, ampak gre tudi za glas za demokratično državo.«
»Podpiramo pomoč pri prostovoljnem končanju življenja za osebe, ki so tako zelo bolne, v brezupnem položaju, v terminalni fazi, njihovo življenje se izteka, in ki se pri polni zavesti odločijo, da si želijo te pomoči.«
»Pravica do prostovoljnega končanja življenja je pravica vsakega človeka, da avtonomno odloča o svojem življenju, kar pomeni, da odloča tudi o tem, kako se spopada s trpljenjem in ohranjanjem dostojanstva tudi v zadnjem obdobju svojega življenja.«
»Ljudje se bojijo bolečine, medicina danes s kombinacijo zdravil lahko lajša bolečine. Problem je skrb, ali bodo zmogli, kdo bo za njih skrbel, tukaj nastopi paliativna oskrba. Ko človeku to damo, ne želi več smrti.«
»Radi bi uzakonili pravico za tiste, ki so v stiski, da bodo imeli možnost tudi takšnega končanja življenja. Njihova pravica do tega nikomur ne jemlje kakšne pravice, zato ne vidimo razloga, zakaj bi morali biti proti.«
»To se sliši grozljivo. Skrb za starše in stare starše je tista, ki naredi družbo humano, in 'zakon, ki zastruplja, to zagotovo ni'.«
»Moj oče je bil slep in gluh in kot tak zaprt v svoje telo. Ni mogel početi vsega tistega, kar je sicer bil navajen početi in je dajalo smisel njegovemu življenju. To je občutil kot veliko muko, nadlogo in trpljenje, zato si je želel to življenje končati.«
»Nasprotniki tega zakona skušajo prestrašiti ljudi pred tem zakonom in napovedujejo, kaj vse strašnega se bo zgodilo, če bo ta zakon sprejet. To je ta tako imenovana teorija spolzkega družbenega klanca, po kateri se bodo ob uvedbi možnosti asistiranega samomora in evtanazije vsi družinski člani povampirili in začeli pritiskati na vse navidezno odvečne, bolne, onemogle, socialno podrejene skupine, da se izločijo iz življenja in zaprosijo za prostovoljno končanje življenja.«
»Ne želim biti v plenicah, ne želim biti v bolečinah, ne želim biti v neki hladni sobi in umirati. Torej, če se bom odločila za tako smrt oziroma pomoč, bi želela, da mi družba to omogoči na varen način.«
»Ta zakon potrebujemo zato, da ima vsakdo možnost, govorim o možnosti, da svoje življenje konča mirno in dostojanstveno, in to na podlagi svoje lastne odločitve in svoje lastne volje. Moje življenje, moja pravica.«
»V skladu s temeljnimi demokratičnimi načeli je prav, da vprašamo ljudi, kaj menijo o tem, ali naj sprejmemo zakon, ki bo omogočal pomoč pri prostovoljnem končanju življenja.«
»V to je treba vlagati energijo, denar, sredstva, iskati kadre, da bodo tukaj delali, ne pa sprejemati populističnih zakonov, ki nimajo zveze z realnostjo.«