»Ne smemo pa kuriti lesene embalaže, lesnih odpadkov, obdelanega lesa, stavbnega in drugega pohištva, ivernih plošč, papirja, plastike, tekstila in drugih gospodinjskih odpadkov ter vlažnih drv.«
»Z reprezentativnimi predstavniki posameznih združenj, ki jih ta sistem najbolj zadeva, želimo opraviti ponovno oziroma še eno razpravo glede kavcijskega sistema in res poiskati rešitev, ki je za Slovenijo najboljša.«
»Srečujemo se z veliko dilemo in tudi z veliko negotovostjo, da cilji brez kavcijskega sistema ne bodo doseženi, po drugi strani pa nam zavezanci za ravnanje z odpadki sporočate, da kavcijski sistem ni potreben in da bomo s sedanjo prakso, sicer z nekoliko več napora, sočasno te cilje vseeno dosegli.«
»Kar nas najbolj skrbi, je to, ali bomo dosegli cilj ločeno zbranih odpadnih plastenk pijač v višini 90 odstotkov do 1. januarja 2029 in najmanj 77 odstotkov ločeno zbranih odpadnih plastenk pijač do 1. januarja 2025.«
»Pomembno je, da so ti avtomati ali sama zbirališča tam, kjer potrošnik tudi nakupuje, in da se mu s tem ne dela dodatnih poti ali sitnosti pri iskanju recimo zbiralnih mest.«
»Za zdaj se nam zdi, da sintetična goriva ne spadajo v cestni promet, tudi tehnologije še niso tako razvite, da bi lahko to komentirali. Poleg tega pa sintetična goriva ne rešijo težave z onesnaženostjo zraka.«
»Sintetična goriva v prometu pomenijo, da se izpusti iz prometa selijo v druge sektorje. Proizvodnja sintetičnih goriv je vendarle tudi povezana z določenimi izpusti. Na eni strani tako dosežemo brezogličenje v prometu, se pa en del emisij preseli v druge sektorje.«
»Obstaja nevarnost, da v vmesnem obdobju postanemo skladišče za starejše avtomobile, ki se bodo iz razvitega dela Evrope, predvsem s severa, preselili v druge dele.«