»Beneški bienale 2024 se bo osredotočil na umetnike, ki so sami tujci, priseljenci, izseljenci, diaspora, izseljenci, izgnanci in begunci – še posebej na tiste, ki so se gibali med jugom in severom.«
»Vzel sem le 'honorar za to, kar počne že vse življenje, kar počne vsak pisatelj ali predavatelj: govori o umetnosti'.«
»V skladu z obvestilom o protimonopolnih ukrepih ne smem govoriti o umetnosti, da bi se izognil nasprotju interesov. Zato bi rad naznanil svoj odstop z mesta državnega podsekretarja za kulturo.«
»Mi smo prišli, oni bodo odšli. Zakaj bi moral na čelo Uffizija postaviti tujega direktorja? Ste kdaj videli, da bi Louvre vodil tujec?«
»Italijanska vlada ni želela odkrito glasovati za njegovo razrešitev, hkrati pa ga ni bila pripravljena zaščititi, saj je bilo njegovo ravnanje v javnosti stigmatizirano.«
»Ohranjati spomin na poboje in izseljevanje Italijanov iz nekdanje Jugoslavije po drugi svetovni vojni je zgodovinska dolžnost do istrskih, reških in dalmatinskih Italijanov.«
»Nimam predsodkov do tujih menedžerjev na čelu naših kulturnih ustanov, nekatere sem spoznal in dobro so se odrezali. Čudno pa se mi zdi, da so na vrhu desetih najpomembnejših italijanskih kulturnih ustanov, kot so La Scala, gledališče San Carlo v Neaplju, torinska opera, galerija Uffizi, Narodni muzej v Rimu, Pompeji in Pinakoteka v Sieni, tujci.«
»Nenavadno je, da država, kot je Italija, s pomembnimi umetniškimi univerzami, ki so v Rimu, Neaplju, Firencah in Milanu, ne zmore zagotoviti ustreznih menedžerjev. Tujci so v redu, a stvari bi se morali lotiti uravnoteženo.«
»Mi smo prišli, oni bodo odšli. Zakaj bi moral na čelo Uffizija postaviti tujega direktorja? Ste kdaj videli, da bi Louvre vodil tujec.«
»Odkritje pa je izjemno zaradi ... nenavadne stene, ki je prekrita s tako imenovanim 'rustikalnim' mozaikom, ki mu ni para glede na kronologijo in kompleksnost upodobljenih prizorov.«
»Odkritje je izjemno zaradi ... nenavadne stene, ki je prekrita s tako imenovanim 'rustikalnim' mozaikom, ki mu ni para glede na kronologijo in kompleksnost upodobljenih prizorov.«
»Te podrobnosti še enkrat nazorno pokažejo, kako uborne in nehigienske so bile razmere, v katerih je v tistem obdobju živel najnižji sloj družbe.«
»Bil je tenorist novega stoletja. Bolj kot kar koli drugega je razumel, da tehnologija ne bo zmanjšala njegovega glasu, temveč bo njegov glas ponesla v svet. In to je bila njegova inovacija.«
»Menim, da je zelo resno, nedostojno in znak velike nesramnosti, da turist oskruni enega najbolj znanih krajev na svetu, zgodovinsko dediščino, kot je Kolosej, in vanj vkleše ime svojega dekleta. Upam, da bo tisti, ki je izvedel to dejanje, identificiran in kaznovan v skladu z našimi zakoni.«
»Če bi moral izbrati tri projekte, ki me predstavljajo, bi izpostavil cerkev sv. Družine v Salernu, majhno cerkev sv. Kornelija in Ciprijana v Calcati ter mošejo v Rimu. A ne samo te, saj so vsi projekti nekoliko podobni otrokom, vsake toliko jih grem obiskat.«