»Pri dokumentih, ki so predmet prodaje, gre torej za spremljajoče gradivo za pridobitev dovoljenja za opravljanje letalskih prevozov oziroma za vzpostavitev operacij letenja.«
»Da bi šli povedat Iata združenju, da bi šli k lastnikom slotov, Lufthansi in vsem partnerjem povedat, da smo tukaj, imamo resnega partnerja, da imamo rešitev. Jaz mislim, da bi lahko to zadržali do trenutka, ko bi mi vzpostavili operativo.«
»Smo se mi odločili, da nikomur ne bomo dali pooblastila, da se lahko v imenu stečajnega dolžnika kot potencialni interesent, ki sploh ni nujno, da bo, kakor koli pogovarja in spreminja ali vpliva na stečajno maso Adrie Airways.«
»Brez kakršnih koli državnih subvencij, 110 evrov povprečna cena karte, 73-odstotna zasedenost, enaka cena goriva kot zdaj in se stvar že v drugem letu izide.«
»Naše podjetje nastopa v funkciji, da ugotovimo, ali je v premoženju Adrie Airways še kaj takšnega, da bi se dalo vzpostaviti nazaj letalsko podjetje, točno Adrio z licenco, sloti in z vsem, kar temu pripada. Če se bo izkazalo, da je to mogoče, bomo pripravili načrte in verjetno te stvari odkupili.«
»Imamo dve možnosti, da nam trg uredi te zadeve ali da pri tej zadevi poskušamo dejavno sodelovati tudi sami. Pozdravljam vse iniciative, ki gredo v tej smeri, da nekaj naredimo, da smo bolje povezani. Globoko sem prepričan, da bomo brez novega letalskega prevoznika slabše povezani s svetom.«
»Nekatere zanima le delček, druge več, zato želimo na pogajanjih razjasniti, kaj kdo želi, kakšen je njegov namen in koliko ponuja.«
»V stečajnem postopku smo do zdaj izvedli več sestankov s tujimi kot tudi domačimi interesenti. Ponudbe po objavljenem vabilu na Ajpes pričakujemo do 11. 11.«
»Zaposleni sodelujejo pri izdelavi zaključnih poslov, predvsem pri inventuri in popisu premoženja, izdelavi zaključnih bilanc, izterjavi terjatev, urejanju informacijskega sistema ter ureditvi statusa vseh zaposlenih.«
»Jasno smo povedali, da je treba to uskladiti tudi z Evropsko komisijo, strinjam se, da bo potrebnih veliko naporov, če bomo ocenili, da je treba v Sloveniji uvesti javno gospodarsko službo za letalski promet.«