»Moram reči, da sem bil zelo dobre volje, ko sem videl, koliko truda je vloženo v ukrepe za povečanje produktivnosti v zdravstvenem sektorju. Verjamem, da je ravno to ključ do uspeha za naprej.«
»Seveda ima Fides pravico do stavke, istočasno pa imajo bolniki pravico do oskrbe, zato lovimo ravnotežje med pravicami stavkajočih in pravicami pacientov.«
»Bolniški list je pomemben tudi zaradi obračuna nadomestila plače – iz njega je razvidno obdobje, ko je bil zaposleni odsoten iz zdravstvenih razlogov, pa tudi razlog za odsotnost.«
»Želimo, da bi za vse, ki živijo na tem našem koncu, lahko optimalno poskrbeli in jim nudili čim več zdravstvenih storitev doma in da jim jih ne bi bilo treba iskati drugje po Sloveniji ali celo v tujini.«
»Če se bodo odhodi nadaljevali, za paciente to ne pomeni nič dobrega. Nekatere storitve, ki so bile do zdaj brez težav dosegljive 24 ur, morda ne bodo dosegljive v takem obsegu ali pa sploh ne bodo dosegljive.«
»Najverjetneje morali nekoliko spremeniti način zagotavljanja 24-urne diagnostike in se iz ultrazvoka, ki zahteva fizično prisotnost radiologa, preusmeriti na CT- posnetke in preiskave z magnetno resonanco (MR), ki omogočajo odčitavanje posnetkov na daljavo.«
»Naša bolnišnica je na izjemno visoki ravni, žal pa se marsikdaj med seboj ne znamo povezati in pogovarjati, zato si bom prizadevala za povezovanje ljudi in prikazovanje vsega tega znanja in vedenja na zunaj, v splošno javnost.«
»Veseli me, da prihaja iz druge bolnišnice, ker se je večkrat izpostavljalo, da so tu konfliktni odnosi. Mislim, da bosta Humarjeva, ki je specialistka kirurgije, in aktualni direktor, ki je specialist interne medicine, pravi tandem, ki lahko pogleda malo širše na razvoj bolnišnice kot celote.«
»Pred nami so poletni meseci, in ko načrtujemo, da bi, seveda v nekem manjšem obsegu, tudi v juliju in avgustu izpeljali delo v smislu ne samo nujnih, ampak tudi manj nujnih oz. elektivnih programov, se mi zdi zelo pomembno, da ima bolnišnica s skoraj tisoč zaposlenimi strokovno vodjo.«