»Gre predvsem za izdatke, ki so dejansko namenjeni za razvoj obrambnega sistema, torej za oborožitvene sisteme, opremo, usposabljanje vojske, vojaško infrastrukturo, kot so strelišča, vadbišča, vojašnice.«
»Najprej bi potrebovali jasno strategijo, nato pa bi morali zaveznikom v Natu in Evropski uniji povedati, da nameravamo zgraditi dodatne bolnišnične zmogljivosti, ki bodo tudi civilno usmerjene, a bodo imele hkrati sekundarno vojaško namembnost, kot je oskrba ranjencev, poškodovancev ipd.«
»V primeru guvernerja je koalicija od prvega dne popolnoma jasna. Imamo eno od kandidatk, ki je bila prijavljena, ki izpolnjuje vse strokovne kriterije in ki ima politično podporo. Ker te kandidatke iz neznanih razlogov ne znamo poslati v parlament, je Slovenija v tem trenutku v Evropski centralni banki brez glasovalnih pravic. To se mi zdi neodgovorno.«
»Varuh človekovih pravic je pomembna institucija in koalicija je dala enotno podporo kandidatki predsednice republike. Več od tega koalicija ne more narediti. Odgovornost, da najde kandidata, ki bo dobil 60 glasov, ni na koaliciji, ampak na predsednici.«
»Pravzaprav se vračamo v leto 1939. Stvari se bodo zdaj popolnoma na novo razporedile in potrebno bo zelo veliko modrosti, politične in diplomatske spretnosti, v končni fazi tudi neke vojaške kredibilnosti, da se bo to vzpostavilo na način da ne bo trpela naša prihodnost in pa seveda naše blagostanje.«
»Opozoril bi, da bo bilo treba v tej kvoti primarno zagotoviti finančna sredstva za povečanje zmogljivosti Slovenske vojske. Natančno so opredeljeni nakupi v naslednjem obdobju in ravno tako se zelo natančno ve, kaj bo potrebno nabaviti v primeru povečanih obrambnih izdatkov.«
»Vsi partnerji priznavajo, da z večjimi podjetji, pa so lahko še tako vrhunsko tehnološko opremljena, včasih težje sodelujejo. Slovenska manjša podjetja pa so zelo agilna in zelo hitro odreagirajo in ponujajo določene rešitve.«