»Aplikacija deluje! Samo primer, danes do 7. ure zjutraj so dobili 90 zahtevkov za napotitev različnih skupin, vse so obdelali pravočasno, policisti danes s terena poročajo, da ni niti ene težave na območjih.«
»Mi se bojimo, da bo po odhodu teh interventnih sil, ko bo treba pomagati pri čiščenju, elektro- in vodovodnih instalacijah, beljenju, da takrat bodo res ostali sami.«
»Življenje je drugačno in ga sprejemamo in razumemo. Ljudje imajo stike in se na lastno pest dogovorijo s prijatelji, društvi, krajevnimi skupnostmi, organizirajo skupine mimo sistema.«
»Zelo dobro smo se pripravili na današnji dan, v Mozirje na vstopno točko smo poslali našo ekipo iz štaba civilne zaščite, preverjali smo na licu mesta, kdo je prijavljen pri nas, in jih usmerjali na Ljubno.«
»Težava je, ker od občanov, posameznikov dobivamo opozorila, da se prijavljajo v aplikacijo. Morda niso vešči ravnanja z računalnikom, pa tudi to, da še po nekaj dneh niso bili obveščeni, ali bodo sprejeli njihovo pomoč ali ne. Tako smo dejansko imeli nekaj težav glede napotitve.«
»Želimo, da otroci, ki so doživeli srd ujme in solze lastnih staršev, odmaknemo s tega okolja, da lahko starši pripravijo normalne pogoje za življenje družine. Otrokom pa želimo omogočiti sončen dan, toplino in doživetje tistega, kar jim je ujma vzela.«
»Danes je trenutek, ko moramo najprej očistiti hiše, popraviti poti, zakuriti domače ognjišče, šele potem prihaja bela tehnika, pohištvo in ostale potrebščine.«
»Le na ta način – da pridejo pomagat samooskrbne enote z mehanizacijo, z orodjem, da lahko v najkrajšem času naredimo Slovenijo takšno, tako je bila pred ujmo.«
»Vodostaj na območju Loške doline je izredno nizek in ne zagotavlja redne oskrbe prebivalstva s pitno vodo. Hkrati je vodovodno omrežje v izredno slabem stanju, saj je na omrežju po ocenah stroke najmanj 60 odstotkov izgub.«