»Pri fotografijah smo se skušali izogniti tistim klasičnim razgledniškim motivom, ki so znani vsem, čeprav se to ni dalo popolnoma. Nekaj posnetkov je bilo narejenih tudi iz letala, eden ali dva z dronom, potopili smo se tudi v Rinžo, da prikažemo podvodni svet.«
»Serija prinaša nadvse redko motiviko avtoportretnega akta v naravi, pri čemer je fotograf z različnimi pristopi telo podal skozi prizmo notranjega razvoja, ki ga spremljajo notranji boji, ranljivost in krhkost, pa tudi občutek sprejetosti, zaupljivost in predajanje.«
»Sam sem si fotoaparat s filmom omislil, potem ko sem po enem mesecu od nakupa izgubil precej drag digitalni fotoaparat. Potem sem si preprosto nabavil aparat za enkratno uporabo, kar je bila pač prva rešitev, vendar sem posledično začel kar nekako drugače dojemati fotografijo. Tako da je iz nečesa slabega izšlo nekaj, kar danes vidim kot eno boljših stvari, ki so se mi zgodile.«
»Vsebine, ki avtorje zanimajo, so se z epidemijo intenzivirale. Tako kot ostali svet so se znašli v 'prostoru' tranzicije, tako osebne kot kolektivne. Zato jim je blizu ideja koncepta liminalnosti, ki se v današnjem času kaže kot družbena transformacija v t. i. novo normalnost.«
»Subtilnost artikulacij množice dialoških razmerij med arhitekturnimi prvinami in parkovnimi labirinti, zavoji in presenetljivimi obrati transcendira realno, fizično podstat izkustvene zaznave tako enih kot drugih ter nas nevsiljivo prestavlja v območje irealnega, sanjskega, imaginarnega in izmuzljivega. Vse, kar je tu, je zelo konkretno, in vendar vseskozi na meji abstraktnega, arbitrarno subjektivnega, bolj čustvenega kot čutnega.«
»ki odražajo globoko povezanost fotografa s svojimi motivi, željo po znanju, po izboljšanju, po izdelavi vrhunskih posnetkov in željo po tesnejšem stiku s svojimi bližnjimi ter izražajo edinstven umetniški izraz«
»Pri tem ne gre za klasični duel med erosom in tanatosom, tukaj ni veliko prostora za eros, pač pa dominira tanatos, zato lahko kvečjemu govorimo o 'ljubezni do smrti' kot končni esenci vsega materialnega.«