»Dejstvo, da se je občinska svetnica izločila iz celotnega postopka izbire ponudnika in da so bile s tem dosledno upoštevane določbe o dolžnem izogibanju nasprotju interesov, je nerelevantno, saj je bila podana absolutna prepoved poslovanja med občino in podjetjem Gumiks.«
»Izgovor za sklenjen posel prav tako ne more biti razglašena pandemija covida-19, saj tudi izredne razmere ne upravičujejo poslovanja organa s subjektom, s katerim ima vzpostavljeno absolutno omejitev poslovanja.«
»Ne v povezavi z druženjem Janše z Marčičem in Dimnikom ne v povezavi z oddajo javnih naročil Integralisu niso potrdili kršitev zakona o preprečevanju korupcije.«
»Podal predlog za uvedbo postopka o prekršku, generalnemu sekretariatu vlade pa priporočilo, naj v primerih, ko zaradi zaupnosti dela razpisne dokumentacije te ne more v celoti objaviti na portalu javnih naročil, omogoči alternativni način seznanitve z razpisno dokumentacijo.«
»Bil je torej zgolj podpisnik, ne pa tudi pripravljavec dokumenta oziroma vsebine tega sklepa. Zgolj s tem ravnanjem pa se minister ni mogel znajti v okoliščinah nasprotja interesov.«
»V posameznih primerih, kot je bilo tudi v konkretnem primeru, ko je med izbranimi prejemniki sredstev tudi zasebni zavod, katerega lastnik je bil do nastopa ministrske funkcije minister sam, se namreč lahko ‒ kljub strokovnosti in izkušnjam članov ‒ v javnosti vzbudi vtis pristranskosti odločanja teh oseb.«
»V takšnih primerih najpomembnejša proaktivna transparentnost, s čimer se lahko prepreči kakršnekoli dvome v pristranskost in objektivnost odločanja.«
»Ministrica je medijem oziroma javnosti podala neresnično izjavo, da njena sinova v dneh od 12. do 14. junija 2020 nista prenočila v hotelu Marina na stroške občine Izola, in neresnično izjavo, da sta bila v sobi, ki je bila sprva predvidena zanju, nastanjena varnostnika.«
»Ministrica in direktor (Marjan Colja, op. p.) sta se za obisk dogovorila neposredno, prek telefona in elektronskih sporočil, in ne, kot bi bilo zaradi transparentnosti in sledljivosti potrebno od prvega koraka naprej, to je prek organa, kjer opravlja svojo funkcijo.«
»Za funkcionarje v Vladi RS in ministrstvih velja Etični kodeks, ki vsebuje tudi jasne napotke, da naj funkcionar ravna in se vede tako, da prispeva h krepitvi zaupanja javnosti v svoje delo in integriteto, v delo in integriteto Vlade Republike Slovenije ter organa, v katerem opravlja funkcijo.«