»Neobstoj ureditve lahko povzroči, da stečajnemu dolžniku oziroma njegovi družini, čeprav dejansko izpolnjuje vse zakonske pogoje za dodelitev denarne socialne pomoči, ta ni dodeljena oziroma ni dodeljena v ustrezni višini.«
»Da bi bil cilj stabilnega finančnega sistema zaradi sodelovanja predstavnikov delavcev v organih vodenja banke, ki izpolnjujejo pogoje za imenovanje, kot jih določa zakon o bančništvu, lahko na kakršen koli način okrnjen ali ogrožen, iz razlogov, ki jih navajajo zakonodajno gradivo ter DZ in vlada, ne izhaja.«
»Podaja pobude za začetek postopka pred komisijo je nedvomno taka objektivna okoliščina, ki pri razumnem človeku lahko ustvari upravičen dvom o nevtralnosti te osebe do zadeve«
»Navedeno pomeni, da bo tudi v primerih utemeljenih zahtev za varstvo zakonitosti, vloženih v zadevah, v katerih zoper pravnomočno sodno odločbo ni mogoče dopustiti revizije, veljalo, da vrhovno sodišče ugotovi, da je bil zakon prekršen, ne da bi posegalo v pravnomočno odločbo.«
»Trditve pobudnice o 'bistveno zmanjšani plačilni sposobnosti in likvidnosti pobudnice' kot posledici ukrepa nadzora cen naftnih derivatov ter celo o mogoči morebitni njeni insolventnosti iz istega razloga niso izkazane.«
»Pritožnikova pravica do komunikacijske zasebnosti v okoliščinah primera mora umakniti pravici do svobode izražanja tožene stranke.«
»Saj je obstajal močan interes javnosti, da se seznani z informacijami, kako potekajo prodaje državnega premoženja oziroma družb, ki so v večinski lasti podjetij in bank v državni lasti.«
»Izvrševanje izpodbijane ureditve do končne odločitve ustavnega sodišča bi tako lahko vsaj za eno od navedenih skupin delavcev povzročilo težko popravljive ali celo nepopravljive škodljive posledice.«
»Zakonska ureditev, ki tudi v primerih, ko pobudo za uvedbo disciplinskega postopka poda Sodni svet, dopušča, da v disciplinskem postopku, v katerem se odloča o odgovornosti posameznega sodnika, sodelujejo člani disciplinskega sodišča, ki so hkrati tudi člani Sodnega sveta, ne izpolnjuje standarda objektivne nepristranskosti, zato pomeni poseg v pravico do nepristranskega odločanja iz 22. člena ustave.«
»V razmerju med dvema oblastnima javnopravnima organoma možnosti enega od njiju, da si v jasno, čeprav lahko zelo široko določenem okviru, sam diskrecijsko izbira, katera konkretna ravnanja drugega organa bo revizijsko ocenjeval v posameznih obdobjih svojega dela, ni mogoče šteti za omogočanje samovolje oz. arbitrarnosti.«