»Oboje. Prevelika rigidnost lahko pri takem izboru preveč omejuje. Vseeno stremimo k celovitosti izbora, njegovi izrazni moči.«
»Zanimale so me predstave, ki poskušajo artikulirati tudi svet zunaj teksta oziroma uprizoritve ali gledališča kot takega, in predstave, ki za to artikulacijo iščejo – in v veliki meri tudi najdejo – nova izrazna sredstva, tako parcialne znake kot celovit uprizoritveni sistem.«
»Pri izboru me je vodilo načelo izvedbene vrhunskosti predstav, njihov pomen za razvoj slovenskega gledališkega izraza in prostora, za promocijo novih avtorskih poetik, tudi za reprezentativnost in zaokroženost nekega enotnega slovenskega gledališkega prostora.«
»Znova prosimo grško državo, naj Grški filmski akademiji zaupa odgovornost za izbor kandidata za mednarodnega oskarja, kakršna je praksa tudi v drugih državah, denimo v Veliki Britaniji in Španiji.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju